حقوق نجومی خبرنگاران ایران اینترنشنال لو رفت+ عکس

کدخبر: ۵۹۹۲۳۲
اقتصادنیوز: در سال ۲۰۲۲ شرکت مالک ایران اینترنشنال از مجموع ۹۰.۵ میلیون پوند (معادل ۱۱۲ میلیون دلار) هزینه‌های خود، حدود ۲۳.۵ میلیون پوند معادل ۲۹ میلیون دلار را به حقوق و دستمزد و هزینه بیمه و بازنشستگی کارکنان خود اختصاص داده است.
حقوق نجومی خبرنگاران ایران اینترنشنال لو رفت+ عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فرهیختگان، برسی اطلاعات مالی شرکت رسانه‌ای Volant Media (شرکت مالک ایران‌اینترنشنال) نیز نشان می‌دهد در سال ۲۰۲۲ شرکت مالک ایران اینترنشنال از مجموع ۹۰.۵ میلیون پوند (معادل ۱۱۲ میلیون دلار) هزینه‌های خود، حدود ۲۳.۵ میلیون پوند معادل ۲۹ میلیون دلار را به حقوق و دستمزد و هزینه بیمه و بازنشستگی کارکنان خود اختصاص داده است. 

میزان حقوق نجومی خبرنگاران اینترنشنال

 

از این مقدار، حدود 20.3 میلیون پوند معادل بیش از 25 میلیون دلار آن را مستقیما تحت عنوان حقوق و دستمزد و مابقی برای بیمه و بازنشستگی هزینه کرده است. با توجه به اینکه در اطلاعات مالی شرکت Volant Media تعداد کارکنان این شبکه برای سال 2022 حدود 372 نفر ذکر شده، به‌طور ناخالص (در نظر گرفتن حقوق و دستمزد و هزینه‌های بیمه و بازنشستگی) این شبکه تلویزیونی سال گذشته به ازای هر نفر ماهانه 6952 دلار و بدون در نظر گرفتن بیمه و بازنشستگی، به‌طور خالص ماهانه 5 هزار و 619 دلار حقوق و دستمزد به هر کارمند خود پرداخت کرده است. رقمی که با دلار امروز ماهانه بیش از 275 میلیون تومان به ازای هر کارمند این شبکه می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید