دعوت امیرعبداللهیان از همتای هلندی برای سفر به تهران

کدخبر: ۵۹۹۵۴۴
وزرای خارجه ایران و هلند در نیویورک با یکدیگر دیدار و رایزنی کردند.
دعوت امیرعبداللهیان از همتای هلندی برای سفر به تهران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با همتای هلندی خود تاکید کرد که ایران برای مبارزه با تروریسم هزینه بسیاری داده و برای گفت‌و‌گو و تبادل تجربه در این زمینه آمادگی دارد.

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، امروز (پنجشنبه) در دیدار همتای هلندی در نیویورک ضمن تبریک انتصاب خانم «هانکه برونس اسلات» بعنوان وزیر خارجه هلند، بر آمادگی ایران برای تقویت روابط با هلند و نیز اتحادیه اروپا اعلام آمادگی کرد.

وزیر خارجه ایران گفت: «ایران برای مبارزه با تروریسم هزینه‌های زیادی داد و تجارب ارزنده‌ای در این زمینه دارد و برای گفت‌وگو و تبادل تجربه در این زمینه آمادگی داریم».

وزیر خارجه هلند نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، اظهار داشت: «علاقه‌مندیم روابط و همکاری‌های دیپلماتیک دو کشور تقویت شود». وی از جمهوری اسلامی ایران برای کمک به حل برخی موضوعات کنسولی ببن دو کشور تشکر کرد.

وزیر خارجه هلند همچنین از تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران برای کمک به صلح و ثبات در منطقه تشکر کرده و برای تداوم تماس‌ها و گفتگوهای سازنده با همتای ایرانی ابراز آمادگی کرد.

امیرعبداللهیان از همتای هلندی برای سفر به تهران دعوت کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید