اعلام جزئیات مرحله عملی آزمون ملی دندانپزشکی !

کدخبر: ۵۹۹۶۱۷
اقتصادنیوز: مرکز سنجش آموزش پزشکی به وسیله اطلاعیه‌ای جزئیات برگزاری مرحله عملی نوزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور را اعلام کرد.
اعلام جزئیات مرحله عملی آزمون ملی دندانپزشکی !

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، پذیرفته‌شدگان مرحله نظری نوزدهمین دوره آزمون ملی دانش‌آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور می‌بایست از روز دوشنبه، ۳ مهر ماه با مراجعه به پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم‌پزشکی تهران از چگونگی برگزاری آزمون مرحله عملی مطلع شوند.

پوسیدگی دندان چه بلایی سر بقیه اعضای بدن می‌آورد؟

تقویم آزمون‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیانگر این است که مرحله نظری این آزمون در ۲۶ مرداد ماه برگزار شد و نتایج آن در روز سه‌شنبه، ۲۸ شهریور به اطلاع داوطلبان رسید. آزمون نظری شامل دو بخش دروس «اختصاصی» و «علوم‌پایه» بود.

دندانپزشکان افغانی در راه ایران؟

 دانش‌آموختگان رشته دندانپزشکی در خارج از کشور جهت اشتغال در کلینیک‌های دندانپزشکی و یا اخذ مجوز فعالیت به عنوان دندانپزشک در داخل کشور می‌بایست با شرکت در آزمون ملی دندانپزشکی مجوز فعالیت خود را از وزارت بهداشت دریافت کنند. 

دانشجویان دندانپزشکی خارج از کشور جهت سنجش دانش تئوری خود باید در دو آزمون تئوری علوم‌پایه و دروس اختصاصی شرکت کنند و پس از قبولی در این آزمون، توانمندی عملی آنها مورد ارزیابی قرارگیرد. پس از ارزیابی توانمندی عملی، آنها می‌بایست به کلینیک‌های دندانپزشکی مراجعه کنند و با سرپرستی اساتید درمان آن کلینیک شروع به فعالیت کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید