امام جمعه گرگان:

افول آمریکا ملموس است!/ این دولت جنایتکار در خصوص شهادت حاج قاسم پاسخگو باشد

کدخبر: ۵۹۹۶۵۹
اقتصادنیوز: امام جمعه گرگان با بیان اینکه جنایت‌های آمریکا در استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی بر هیچ فردی پوشیده نیست، گفت: این دولت جنایتکار در خصوص شهادت حاج قاسم پاسخگو باشد.
 افول آمریکا ملموس است!/ این دولت جنایتکار در خصوص شهادت حاج قاسم پاسخگو باشد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سیدکاظم نورمفیدی 31 شهریور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گرگان با اشاره به برخی رویدادهای هفته گذشته و مناسبت‌های پیش رو اظهار کرد: یک جانبه‌گری آمریکا در حال افول و غروب کردن بوده و با فعال شدن اتحادیه‌ها و مشارکت‌های مختلف جدید در اقصی نقاط جهان باید بگوئیم که «آمریکا شکست خورده است».

سفر رئیس‌جمهور به نیویورک نمونه دیپلماسی مبتنی بر فرهنگ دفاع مقدس بود

وی با بیان اینکه سخنرانی رئیس جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک خوب بود، ادامه داد: دکتر رئیسی با اشاره به قرآن کریم، به سازمان ملل گوشزد کرد تا از همه ادیان آسمانی دفاع کند.

قدرت نیروهای مسلح ایران ، شرایط جهان را تغییر می‌دهد!

امام جمعه گرگان با تأکید بر اینکه این سازمان جهانی نباید اجازه دهد تا انسان‌های جیره خوار به حریم مسلمانان جسارت کنند، افزود: وقتی رهبر معظم انقلاب در دوران ریاست جمهوری در چنین اجلاسی سخنرانی می‌کرد، کشورهای همسو ادعا می‌کردند که حرف‌هایی که ایران می‌زند، حرف‌های ماست، ولی ما جرأت بیان آن را نداریم.

وی موضع ایران در مقابل آمریکا را بسیار قدرتمندانه دانست و خاطرنشان کرد: ایران در مجامع جهانی حرف‌های مقتدرانه را به راحتی می‌زند و حتی آمریکا را به محاکمه می‌کشاند.

نورمفیدی سابقه آمریکا در استفاده از سلاح کشتار جمعی و بمب اتم علیه کشورهای دیگر به ویژه در جنگ جهانی را تیره و تار دانست و اضافه کرد: آمریکا که علیه کشورهای دیگر در زمینه استفاده از سلاح‌های صلح‌آمیز هسته‌ای حرف می‌زند، خود اولین جنایتکار استفاده از بمب اتم است و باید پاسخ دهد اگر مخالف داعش و القائده و تروریسم بوده، چرا حاج‌قاسم سلیمانی را که پیشگام در مبارزه با تروریسم بود را به شهادت رسانده است.

وی سکوت آمریکا در مقابل مرگ هزاران کودک یمنی به علت بیماری، فقر و گرسنگی را از دیگر جنایت‌های استکبار جهانی برشمرد و تصریح کرد: آمریکا نباید بیشتر از این آبروریزی کند و باید پاسخ همه سوالات را بدهد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان در بخش دیگر سخنان خود به هفته وحدت اشاره کرد و گفت: مؤمن زیرک است و «وحدت» را تکلیف شرعی، وظیفه الهی و خدایی می‌داند.

وی سابقه انگلیس در زمینه اختلاف‌انگیزی را طولانی دانست و با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس و تهاجم همه‌جانبه دنیا به انقلاب ملت ایران، یادآور شد: صدام و رژیم بعث عراق به دشمنان قول داده بود که نظام تازه تأسیس جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کند و به همین دلیل همه دنیا تمام امکانات اطلاعاتی و سیاسی و دلارهای نفتی در اختیار او قرار داد، اما در مقابل این همه تهاجم دست ما خالی بود.

 سیدکاظم نورمفیدی ایمان، مقاومت و ایستادگی ملت ایران را بی‌نظیر دانست و افزود: در آن دوران همه وارد میدان شدند و همین ایستادگی در میدان مبارزه و جنگ نابرابر، باعث پیروزی ملت همیشه سربلند ایران شد.

وی با تأکید بر اینکه باید جوانان دشمن شناسی داشته باشند، توضیح داد: دشمنان با مطرح کردن موضوعات واهی و دروغین همچون جنگ‌طلبی امام راحل، وجود شکاف بین ارتش و سپاه، تصمیم‌گیری‌های ناصواب فرماندهان نظامی که سبب ریخته شدن خون جوانان شده و نیز پشیمانی رزمندگان و جانبازان و ایثارگران از حضور در جنگ به ویژه در فضای مجازی، تلاش دارد، ذهن جوانان را برای اهداف و برنامه‌های خود آماده و از نظام و کشور منحرف کند و فقط دشمن شناسی است که می تواند ذهن‌ها را از انحراف دور کند.

امام جمعه گرگان جواب منفی دادن به نقشه‌های دشمنان در شبکه‌های مجازی در سالروز ناآرامی های سال گذشته را نشانه قدرت جمهوری اسلامی و دشمن شناسی مردم عنوان کرد و ادامه داد: دستگیری گروه‌های مختلف دشمن در اقصی نقاط کشور نشانه باز بودن چشمان نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در کشور است و آنچه مورد هدف دشمنان قرار گرفته را در نطفه خفه کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید