زنی برای آزمایش همسرش، کودکش را در فریزر انداخت!

کدخبر: ۵۹۹۶۹۷
اقتصادنیوز: زن اهل ایالت «اورگان» آمریکا که کودک خود را «از روی کینه» و «برای آزمایش» وفاداری پدر کودک در فریزر انداخته، به یک ماه زندان محکوم شد.
زنی برای آزمایش همسرش، کودکش را در فریزر انداخت!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، زنی در ایالت «اورگان» آمریکا که کودک ۱۳ ماهه‌اش را داخل فریزر انداخته و اعتراف کرده بود که این کار را «از روی کینه» و «برای آزمایش» وفاداری پدر کودک انجام داده، به ۳۰ روز زندان محکوم شد.

این زن که «شاردای مک دونالد» نام دارد، پسرش را در جریان یک سری اعمال خشونت آمیز «غرق مصنوعی» کرده و سپس مدتی در فریزر انداخته است.

فوری / ادارات و مداس این استان اول مهر تعطیل شد

گفتنی است غرق مصنوعی یا القای حس غرق شدن نوعی شکنجه است که در آن شخص را برهنه کرده و به یک تخته چوب می‌بندند؛ سپس سر را در ارتفاعی پایین‌تر از پاها قرار داده و پارچه‌ای بر سر و صورت شخص قرار می‌دهند. در ادامه، با ریختن آب و خیس کردن پارچه به صورت متناوب، امکان نفس کشیدن شخص را از بین می‌برند.

ظاهراً متهم پس از دستگیری به پلیس گفته است که این کارها را با پسرش انجام داده تا همسرش را «آزمایش» کند و ببیند آیا او «اصلاً اهمیتی به این ماجرا می‌دهد یا خیر»!

دادستان پرونده با یک متخصص اطفال تصاویر اعمال خشونت‌آمیز مجرم را بررسی کرده و می‌گوید به احتمال زیاد کودک برای نفس کشیدن مشکل داشته و این اعمال ممکن بوده او را بکشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید