سانحه ناگوار برای یک بازیگر

کدخبر: ۵۹۹۷۴۵
اقتصادنیوز: مبینا سلیمان فلاح بازیگر نمایش «شازده اجباری» دچار سانحه شد. به دلیل این سانحه در شب های پیش رو توانایی حضور روی صحنه را ندارد و افشین زمانی کارگردان نمایش از پنج شنبه۳۰ شهریور ماه در این اثر هنری به روی صحنه خواهد رفت.
سانحه ناگوار برای یک بازیگر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل  از ایسنا به نقل از روابط عمومی، حین اجرای نمایش"شازده اجباری" در پی سانحه ای که برای این بازیگراتفاق افتاد ، گروه اجرایی ناچار شد پایان بندی نمایش را در لحظه تغییر دهد.

مبینا سلیمان فلاح، به دلیل این سانحه در شب های پیش رو توانایی حضور روی صحنه را ندارد و افشین زمانی کارگردان نمایش "کابوس‌های شازده اجباری" پس از پشت سر گذاشتن ۲۰ اجرا، از پنج شنبه۳۰ شهریور ماه در این اثر هنری به روی صحنه خواهد رفت.

«کابوس‌های شازده اجباری»به نویسندگی و کارگردانی افشین زمانی هرشب ساعت۲۰ در سالن شماره۲ پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می رود.

«کابوس‌های شازده اجباری» بعد از «هار یا مردی که به هنگامه تولد هر دو دستش پر از خون بود» که سال گذشته روی صحنه رفت، بخشی از یک سه‌گانه است. این سه‌گانه بر مبنای کاراکترهای تاریخی ایران نوشته شده است.

پیمان ‌محمدی،محمد ‌سعادت، مبینا سلیمان فلاح، امیرحسین ‌نعیمی،نجمه ‌نصیری،مهسا ‌ظهیری،فرانک ‌افتاده ‌حال،سحر ‌دیده ‌ور،پریسا ‌ملک ‌محمودی،سلمان ‌ذنوبی،پارسا ‌فارسی،امیرمحمد ‌عمورضا،حمید ‌قیاسی ‌فر و یلدا ‌میرزاخانی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید