سخنگوی وزارت دفاع: «موشک حاج قاسم»، موشک اسرائیل‌زن است

کدخبر: ۵۹۹۹۷۸
سخنگوی وزارت دفاع گفت: امروز موشک‌هایی در اختیار داریم که اسم آنها را موشک‌های اسرائیل‌زن گذاشته‌ایم و نقطه هدف آنان در وهله اول سرزمین‌های اشغالی است.
سخنگوی وزارت دفاع: «موشک حاج قاسم»، موشک اسرائیل‌زن است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سردار رضا طلایی‌نیک صبح امروز (۲ مهر ۱۴۰۲) در یادواره شهدای شهرستان کبودرآهنگ در همدان در توضیح دلیل ساخت این نوع موشک‌ها اظهار کرد: چون سیستم تسلیحاتی ما باید متناسب با تهدیدها باشد. جایی که بعضی وقت‌ها اراجیف می‌بافد رژیم صهیونیستی است؛ لذا رسما هم اعلام می‌کنیم که ما موشک‌های اسرائیل‌زن در اختیار داریم. موشک حاج قاسم موشک اسرائیل‌زن است.

وی همچنین با اشاره به سامانه موشکی باور ۳۷۳ بیان کرد: در این سامانه انواع تجهیزات به کار رفته و هزاران قطعه فقط در یک سامانه استفاده شده است. یعنی سیستم رهگیری، راداری، شناسایی و درگیری، تمامشان در این سامانه پیش‌بینی شده است.

سخنگوی وزارت دفاع با تاکید بر این‌که «ما امروز قدرت اول دفاعی منطقه هستیم» یادآور شد: اول جنگ تنها بودیم اما امروز می‌گویند هیچ معادله‌ای در خاورمیانه بدون نقش‌آفرینی ایران اسلامی قابل تنظیم نیست. این قدرت دفاعی است که به دست آمده است.

طلایی‌نیک اضافه کرد: ایران اعلام کرد که من اجازه تغییر مرزها در منطقه را نمی‌دهم. در برخی از نقاط مرزی ما چند بار خواستند این کار را بکنند اما جرات نکردند و باز هم جرات نخواهند کرد که این کار را انجام دهند. مرزها باید مرزهای تثبیت‌شده‌ای باشد.

وی ادامه داد: وقتی ایران این را با صدای بلند اعلام می‌کند یعنی یک پشتوانه‌ای دارد. یک قدرت ملی،دفاعی، مردمی، ولایی و یک ایمانی پشت سر این استراتژی وجود دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید