این پهپادهای سپاه از روی آب پرواز می‌کنند و روی آب می‌نشینند

کدخبر: ۶۰۰۰۲۲
اقتصادنیوز: فرمانده نیرویی دریایی سپاه گفت: نیروی دریایی سپاه به دست جوانان خود پهپادهایی را که از روی آب پرواز می‌کنند و روی آب می‌نشینند، ساخته است. این قابلیتی است که در آینده اعلام می‌شود.
این پهپادهای سپاه از روی آب پرواز می‌کنند و روی آب می‌نشینند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیرویی دریایی سپاه در گفت‌وگویی اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه به دست جوانان خود پهپادهایی را که از روی آب پرواز می‌کنند و روی آب می‌نشینند، ساخته است. این قابلیتی است که در آینده اعلام می‌شود.

فوری/ رهبر انقلاب پیامی جدید صادر کردند

فرمانده نیرویی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین گفت: نیروی دریایی سپاه پهپادهایی هیبریدی هم ساخته که با یک موتور پرواز می‌کنند و موتور دوم، پیشران است و می‌تواند تا ۱۵ ساعت گشت شناسایی داشته باشد.

وی در حاشیه رژه نیروهای مسلح نیز گفته بود: موفقیت‌های دیگری مانند تجهیز شناورهای راکت انداز به موشک نیز در دنیا بی سابقه است؛ ساخت زیردریایی‌های هوشمند با بُردهای بسیار زیاد و آزمایش موفقیت آمیز آن‌ها از دیگر دستاوردهای منحصر به فرد نظامیِ جمهوری اسلامی ایران است. در شرایط تحریم کامل، ساخت پهپاد به پیشرفت‌های بزرگی رسید و از پهپادهای آب‌نشین تا پرنده از روی آب ساخته شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید