در دومین روز بازگشایی مدارس وضعیت تاکسی های اینترنتی چگونه بود؟

کدخبر: ۶۰۰۲۴۲
اقتصادنیوز: 2 پلتفرم اینترنتی حمل و نقل همزمان با دومین روز از بازگشایی مدارس، دچار اختلال شدند که طبق گفته برخی کاربران این اختلال بیش از 2 ساعت طول کشید.
در دومین روز بازگشایی مدارس وضعیت تاکسی های اینترنتی چگونه بود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، طبق اعلام برخی کاربران، صبح روز گذشته و هم‌زمان با آغاز ترافیک دومین روز از بازگشایی مدارس و افزایش درخواست‌ها، تاکسی‌های اینترنتی با اختلال در سرویس‌دهی مواجه بودند.

سامانه سرویس مدارس رونمایی شد

بر این اساس در یکی از این اپلیکیشن‌ها، بروز مشکل در محاسبه قیمت مشاهده شده و در اپلیکیشن دیگر هم خطای اختلال اینترنت اعلام شد. در طول روز گذشته این اختلال همچنان مشاهده می شد، هرچند به حداقل رسید.

هشدارهای مهم به دانش‌آموزان

تا زمان نگارش این خبر، هیچ یک از این ۲ تاکسی اینترنتی رسما توضیحی درباره این اتفاق منتشر نکردند. با این حال، یکی از تاکسی های اینترنتی با ارسال پیامی به خانواده‌ها اعلام کرده بود که ارائه سرویس تا روز ۱۰ مهرماه امکان پذیر نیست. در حالی که این شرکت قرار بود از سوم مهر ماه سرویس مدرسه را داشته باشد.

بنابراین احتمال دارد که ارائه نشدن این سرویس باعث افزایش درخواست ها و در نتیجه اختلال در تاکسی های اینترنتی شده باشد.

اختلال تاکسی‌های اینترنتی در روز دوم بازگشایی مدارس | ارائه سرویس تا روز ۱۰ مهرماه امکان پذیر نیست!

حالا این شرکت طی اطلاعیه ای اعلام کرده است که ارائه سرویس مدرسه به دانش آموزان، از فردا (۴ مهر ماه) به صورت تدریجی آغاز می‌شود و طی روزهای آتی تا دهم مهرماه، ادامه پیدا خواهد کرد.

ارسال پیام و عدم ارائه سرویس طی روز گذشته باعث نارضایتی و سردرگمی خانواده‌ها شد. به طوری پدر و مادرها مجبور شدند امروز خودشان فرزندان را به مدرسه ببرند و برای برگشت آن هم با مشکل مواجه بودند.

به گفته روابط عمومی این شرکت مهم‌ترین دلایل تاخیر در ارائه سرویس، افزایش چشمگیر درخواست‌های والدین طی هفته آخر شهریور و غیرقطعی بودن ساعات مدارس تا لحظات آخر و درخواست‌های متعدد والدین برای تغییر ساعات بوده است.

این شرکت اعلام کرده که برای نهایی کردن سرویس مدرسه تپسی و تخصیص راننده، لازم است کل درخواست‌ها بر اساس مسیر رفت و برگشت و ساعت مدارس بررسی شود و دانش‌آموزانی که بیشترین همسانی را در این موارد باهم دارند، در یک سرویس قرار داده شوند. بر همین اساس، تغییراتی که پیش از این گفته شد، ارائه سرویس را با تاخیر مواجه کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید