ماجرای قتل دو پلیس اصفهانی چه بود؟

کدخبر: ۶۰۰۴۳۰
اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت:در ماجرای شهادت ۲ پلیس فرد قاتل پس از اینکه با ۸ تیر مقتول را به رگبار بست به سمت نزدیک‌ترین بیمارستان فرار کرد.
ماجرای قتل دو پلیس اصفهانی چه بود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فرمانده انتظامی استان اصفهان درخصوص شهادت دو پلیس در چهارراه وکلا و علت وقوع این اتفاق عنوان کرد: ما برای پخش شدن فیلم لحظه شهادت این همکاران مورد عتاب قرار گرفتیم، اما مردم باید متوجه مظلومیت نیروی انتظامی بشوند. نیروی انتظامی برای موضوعات خاص، نیرو‌های خاص و ویژه دارد برای مثال گشت ۱۱۰ فوریت‌های ۱۱۰ را انجام می‌دهند و برای موارد قتل، سرقت مسلحانه یا نزاع دسته جمعی با سلاح سرد و گرم، نیرو‌های ویژه هستند که با تجهیزات خاص اعزام می‌شوند. روزی که این اتفاق رخ داد، باتوجه به وقایعی که در سطح کشور رخ داده بود، از جمله عملیات انتحاری در شاهچراغ، نیرو‌ها به حالت آماده‌باش بودند.

اجاره آدمکش ۲ میلیاردی برای قتل رئیس بانک

وی افزود: در جریان این اتفاق، فرد  قاتل  پس از اینکه با ۸ تیر مقتول را به رگبار بست و مردم جمع شدند، به سمت نزدیک‌ترین بیمارستان محل وقوع حادثه متواری شد و این احتمال وجود داشت که قصد آسیب رساندن به آمبولانس را داشته باشد. پس از اعلام شهروندان به ۱۱۰، نیرو‌های یگان امداد برای پیشگیری از وقایع بعدی و دستگیری قاتل به سمت محل اعزام شدند، اما پیش از آن، دو همکار شهید ما که در آن حوزه گشت ۱۱۰ انجام می‌دادند، برای محاصره قاتل و جستجوی او براساس مشخصاتی که شهروند به سامانه ۱۱۰ داده است، به نزدیکی بیمارستان می‌روند.

ناگفته‌های جدید از پرونده قتل غزاله شکوری+ فیلم

علینقیان‌پور، تصریح کرد: مشخصات اصلی خودروی قاتل با مشخصاتی که شهروند به سامانه ۱۱۰ اعلام کرده بود، مغایرت داشته و لحظه‌ای که دو همکار ما به قاتل می‌رسند، نمی‌دانند که این فرد قاتل است و در حال شناسایی فرد و خودروی او بوده‌اند که به شهادت می‌رسند. یگان امداد تجهیز است و آموزش‌های خاص دیده‌اند، اما این دو عزیز برای احساس مسئولیت پیش‌قدم شدند و اقدام آن‌ها باعث پیشگیری از اتفاقات ناگوار دیگر شد چراکه باتوجه به تجهیزات قاتل و تصمیمات قبلی او، ممکن بود سایر شهروندان نیز دچار حادثه شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید