زمان خداحافظی کاپیتان تیم ملی!

کدخبر: ۶۰۰۵۰۰
اقتصادنیوز: سیدمحمد موسوی، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: امیدوارم با طلا والیبال موتور کاروان ایران روشن شود.
زمان خداحافظی کاپیتان تیم ملی!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، «سید محمد موسوی» کاپیتان تیم ملی والیبال ایران بعد از قهرمانی در بازی های آسیایی گفت: برای کسب مدال طلا خداراشکر می کنم. تمام تلاش مان این بود که طلا را بگیریم و امیدوارم پس از این مسابقات موتور کاروان ایران روشن شود و طلاهای بیشتری بگیریم. امیدوارم اعتماد به نفس خوبی بگیریم برای مسابقات آینده زیرا مسابقات سخت تری پیش رو داریم و کارمان در برزیل سخت تر است.

حواشی رونالدو برای نیمار تکرار می‌شود؟

او درباره جو سالن فینال با تشویق چینی ها افزود: میزبان چین بود و تماشاگران هم داخل استادیوم بودند اما سطح والیبال ما بالاتر از چین است و در خانه خودشان آنها را شکست دادیم و این بازی ها برای انتخابی المپیک تدارکاتی محسوب می شود.

کاپیتان تیم ملی والیبال درباره سفر طولانی و زود هنگام به ریو از هانگژو جهت شرکت در انتخابی المپیک و اینکه چه خواسته ای دارد، خاطرنشان کرد: کاری نمی توانیم انجام دهیم و حدود ۲۷ - ۲۸ ساعت در راه هستیم و بدشانسی این بود که مسابقات همزمان شد اما نباید به دنبال بهانه باشیم و تمام تلاشمان را می کنیم تا در برزیل سهمیه المپیک را بگیریم و به آرزویم که خداحافظی در المپیک بعدی است برسم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید