رندرهای گلکسی S24 پلاس خبر از لبه‌ تخت این گوشی می‌دهند

کدخبر: ۶۰۱۲۳۴
اقتصادنیوز: رندرهای منتسب‌ به گلکسی S24 پلاس، گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ را با لبه‌ای تخت به‌ نمایش می‌گذارند.
رندرهای گلکسی S24 پلاس خبر از لبه‌ تخت این گوشی می‌دهند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از زومیت، افشاگری که رندرهای گلکسی S24 و گلکسی S24 اولترا را فاش کرده بود، این بار روی گلکسی S24 پلاس دست گذاشته است. در رندرها می‌بینیم که گلکسی S24 پلاس از طراحی مشابه نسل فعلی استفاده می‌کند و صرفاً یک تغییر مهم در بدنه‌ی آن دیده می‌شود.

این تلویزیون‌های پرطرفدار زیر 50 اینچ ارزان شدند + جدول

وب‌سایت گیزنکست که رندرهای گلکسی اس ۲۴ را فاش کرده، می‌گوید این گوشی نمایشگر ۶٫۷ اینچ دارد (۰٫۱ اینچ کوچک‌تر از گلکسی S24 اولترا). بزرگ‌ترین تغییر ظاهری گلکسی اس ۲۴ پلاس، استفاده از لبه‌ی خمیده است.

قیمت جدید تلویزیون‌های پرطرفدار 20 تا 43 اینچ + جدول

رندر فاش شده گلکسی S24 پلاس نمای کناری

بخش پشتی و جلویی رندر فاش شده گلکسی S24 پلاس

همان‌طور که در تصاویر می‌بینید، گلکسی اس ۲۴ پلاس فریم فلزی، پنل پشتی و جلویی شیشه‌ای و گوشه‌ی گرد دارد. دو گوشی گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس از لبه‌ی نسبتاً خمیده استفاده می‌کنند.

ابعاد بدنه‌ی گلکسی S24 پلاس به ۱۵۸٫۵ در ۷۵٫۹ در ۷٫۷۵ میلی‌متر می‌رسد. در مقایسه، ابعاد گلکسی S23 پلاس ۱۵۷٫۸ در ۷۶٫۲ در ۷٫۶ میلی‌متر است. بدین ترتیب گلکسی S24 پلاس کمی کشیده‌تر و باریک‌تر از گلکسی S23 پلاس خواهد بود و ضخامت بدنه‌اش افزایش پیدا می‌کند.

گلکسی S24 پلاس در پنل پشتی سه دوربین دارد که شامل دوربین عریض و دوربین فوق عریض و دوربین تله‌فوتو می‌شود. این گوشی اسلات سیم‌کارت و درگاه USB-C نیز دارد. فعلاً قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S24 پلاس و قیمت گوشی های جدید دیگر سامسونگ اعلام نشده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید