مازندران آماده‌باش شد

کدخبر: ۶۰۲۰۷۳
اقتصادنیوز: مدیرکل مدیریت بحران مازندران از آماده باش ۶ شهرستان برای مقابله با سیلاب احتمالی که از فردا شروع می‌شود خبر داد.
مازندران آماده‌باش شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا؛ حسینعلی محمدی شیرکلایی، مدیرکل مدیریت بحران مازندران اظهار کرد: پیرو بررسی‌های به‌عمل آمده در ۶ شهرستان ساری ( محدوده شهری و چهاردانگه و دودانگه)، میاندورود، نکا، بهشهر، قائمشهر و سوادکوه از فردا شاهد هشدار سطح نارنجی هستیم، آماده باش و اقدام ضروری انجام شد.

وی افزود: با تقویت جریانات خنک و مرطوب شمالی، عبور امواج در تراز میانی جو از صبح پنج شنبه ۱۳ مهر ماه شاهد بارش باران، وزش باد شدید، رعد و برق، کاهش دما، احتمال تگرگ، مه گرفتگی در ارتفاعات و برف گرفتگی در قلل مرتفع استان به‌ویژه مناطق مرکزی و شرقی خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها، وزش باد شدید موقتی، وقوع صاعقه، کاهش دید، ریزش سنگ و اختلال در تردد محورهای کوهستانی به‌ویژه محور کندوان و هراز از تبعات فعالیت این سامانه خواهد بود، خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی از طریق صداوسیمای مازندران، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های گروهی به هم استانی ها و مسافران توصیه شده است.

محمدی شیرکلائی افزود: به تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی توصیه می‌شود ضمن آماده سازی تجهیزات و ماشین آلات، آمادگی لازم جهت هرگونه عملیات امداد و نجات و خدمات رسانی همچون گذشته داشته باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید