آسمان تهران بارانی می شود/ پیش بینی آب و هوای پایتخت 14 مهر 1402

کدخبر: ۶۰۲۴۰۷
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی پنج روز آینده آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری است و از سه شنبه بعد از ظهر با ورود سامانه بارشی در بخش‌های شمالی و شرقی این استان وزش باد شدید و گاهی بارش باران انتظار می‌رود.
آسمان تهران بارانی می شود/ پیش بینی آب و هوای پایتخت 14 مهر 1402

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعات همراه با وزش باد، در ارتفاعات و نواحی جنوبی استان گاهی با افزایش سرعت وزش باد پیش بینی می‌شود.

از بعد از ظهر سه شنبه با ورود سامانه بارشی در بخش‌های شمالی و شرقی استان، افزایش ابرناکی و وزش باد شدید و گاهی بارش باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

همچنین از امروز تا سه شنبه روند تدریجی افزایش دما در سطح استان مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای ۲ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا شنبه ( ۱۵ مهرماه) قسمتی ابری و همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی یکشنبه ( ۱۶مهرماه) کمی‌ابری و در بعضی ساعات وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید