محمود عباس:

باید تمامی ملزومات تقویت مقاومت ما در برابر جنایات اسرائیل فراهم شود

کدخبر: ۶۰۲۶۰۹
اقتصادنیوز: رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز در نشستی بر حق ملت فلسطین در دفاع از خود تاکید کرد.
 باید تمامی ملزومات تقویت مقاومت ما در برابر جنایات اسرائیل فراهم شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، امروز (شنبه) در نشستی فوق‌العاده که ریاست آن را بر عهده داشت و با حضور جمعی از رهبران و مسوولان غیرنظامی و امنیتی فلسطینی برگزار شد، با تاکید بر حق ملت فلسطین در دفاع از خود در برابر تروریسم شهرک‌نشین‌ها و اشغالگران، حفاظت از ملت فلسطین را ضروری دانست.

بسیج دانشگاه تهران عملیات طوفان الاقصی را جشن گرفت

طبق گزارش خبرگزاری وفا فلسطین، محمود عباس، در ادامه تاکید کرد: باید تمامی ملزومات تقویت مقاومت و پایداری مردم ما در برابر جنایات اشغالگران اسرائیل و گروه‌های شهرک‌نشین فراهم شود.

حمله تند روسیه به آمریکا/ مسکو توپ جنگ اسرائیل را به زمین واشنگتن انداخت

جنبش حماس پیشتر آغاز عملیات طوفان الاقصی و شلیک ۵۰۰۰ راکت از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی طی نیم ساعت اول عملیات را اعلام کرد.

در چند ساعت اولیه این نبرد عملیات ویژه فلسطینی‌ها پیاده‌سازی شد، آنها به شهرک سدیروت حمله کرده و در خیابان‌ها با سربازان اسرائیل درگیر شده و تعدادی از آنها را از پا درآورده و زخمی کرده و نیز تعدادی از شهرک‌نشین‌ها را به اسارت درآوردند، آنها چند دستگاه خودروی زرهی اشغالگران و نیز گذرگاه ایزر را به کنترل خود درآوردند.

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز گفت: (عملیات) طوفان الاقصی از غزه آغاز شد و تا کرانه باختری و خارج از آن و هر جا که مردم و امت ما حضور دارند، ادامه خواهد داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید