ابعاد عملیات طوفان الاقصی از زبان ابوشریف/در جلسه امروز ر کمیسیون امنیت ملی چه گذشت؟

کدخبر: ۶۰۲۸۴۷
اقتصادنیوز: نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از حضور نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد
ابعاد عملیات طوفان الاقصی از زبان ابوشریف/در جلسه امروز ر کمیسیون امنیت ملی چه گذشت؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، شهریار حیدری، در توضیح جلسه فوق‌العاده امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این جلسه درباره تحولات اخیر فلسطین و با حضور ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، و مسئولانی از وزارت خارجه و سایر دستگاه‌های مربوطه تشکیل شد؛ در این جلسه آخرین وضعیت سرزمین‌های اشغالی مطرح شد و اینکه توضیحات زیادی از این عملیات به دست آمده است.

فاجعه برای اسرائیل در مصر+فیلم

وی با بیان اینکه در این جلسه ابعاد مختلف و میدانی عملیات بررسی شد افزود: خوشبختانه توفیقاتی حاصل شده که نتیجه تجارب گذشته و ترکیب تمام موارد اطلاعاتی، امنیتی، حفاظتی و نظامی بوده که نسبت به عملیات گذشته متفاوت بوده است. چون این اقدام در شرایطی رخ داد که غزه از شش جهت زمین، هوا، دریا، شمال، جنوب، غرب و شرق در محاصره کامل بوده است. هر دقیقه شش موشک به سمت اشغالگران شلیک شده که کار بسیار بی‌نظیری است.

کوچ لهستانی‌ها از اسرائیل/ لهستان شهروندانش را فراخواند

حیدری ادامه داد: با توجه به اینکه ۷۰۰۰ نفر از مردم فلسطین اسیر رژیم صهیونیستی هستند، قطعا تعداد دستگیری‌های بعد از عملیات از رژیم می‌تواند برای تبادل کل اسرای فلسطینی موثر باشد.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، با بیان اینکه کشورهای مختلفی از اقدام جریان مقاومت در فلسطین حمایت کردند، افزود: رژیم صهیونیستی از نظر داخلی به هم خورده و مردم صهیونیست‌ها شدیدا منتقد دولت و ارتش اسرائیل هستند.

حیدری با اشاره به توضیحات ابوشریف گفت: ابوشریف ابعاد عملیات و تاثیر آن بر پیکره رژیم صهیونیستی و دستاوردها را تشریح کرد؛ این اولین تجربه عملیات ترکیبی شامل اطلاعات، ضد اطلاعات، جاسوسی و همه آنهایی است که در گذشته تجربه کرده‌اند که به این شکل نبوده است.

وی افزود: این عملیات ترکیبی موفقیت آمیز بود و دستاوردهای آن در آینده از نظر سیاسی و راهبردی مشخص می‌شود. همین الان هم برخی کشورهای غربی که قبلا حمایت می‌کردند، درخواست آتش بست داشته که این خودش نتیجه برتری جریان مقاومت در فلسطین است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید