هراس اسرائیلی‌ها به مرز لبنان رسید/ دستور تخلیه منازل صادر شد

کدخبر: ۶۰۲۸۵۰
اقتصادنیوز: یک روزنامه اسرائیلی گزارش داد که مقامات این کشور از شهرک نشینان نزدیک مرز لبنان نیز خواسته‌اند که منازل خود را تخلیه کنند.
هراس اسرائیلی‌ها به مرز لبنان رسید/ دستور تخلیه منازل صادر شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، به دنبال تخلیه شهرکهای اطراف نوار غزه، روزنامه یدیعوت آحارونوت گزارش داد که مقامات اسرائیل از ساکنان شهرکهای اطراف مرز لبنان نیز خواسته شده که منازل خود را به دلیل احتمال تشدید تنشها در این منطقه تخلیه کنند.

فرودگاه تل‌آویو بایکوت شد/ تعلیق همه پروازها به سوی اسرائیل

این روزنامه اسرائیلی افزود: از ساکنان نزدیک به لبنان با اسرائیل خواسته شده تا 24 و 48 ساعت آینده برای حفظ جان خود و خانواده‌هایشان منازل خود را تخلیه کنند.

حماس فراخوان داد/ مردم قیام کنند

خبرگزاری «رویترز»، صبح امروز (یکشنبه)، خبر داد مواضع نظامی اسرائیل در مجاورت خطوط مرزی با لبنان هدف حمله قرار گرفته است.

براساس گزارش منابع محلی لبنان، صبح امروز، چند خمپاره از داخل خاک لبنان به سمت «جبل الشیخ» و «مزارع شبعای» اشغالی شلیک شده که ارتش اسرائیل در پاسخ نقاطی را در خط مرز لبنان هدف حمله توپخانه‌ای قرار داده است.

لحظاتی بعد از این گزارش، جنبش حزب‌الله لبنان بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد: «در راه آزادسازی مابقی خاک اشغالی لبنان و در راستای همبستگی با مقاومت پیروز فلسطین و مردم مجاهد و صبور این کشور، گروه‌های فرمانده شهید حاج عماد مغنیه در مقاومت اسلامی [لبنان] صبح امروز یکشنبه برابر با هشتم اکتبر سال ۲۰۲۳ سه موضع اشغالگران صهیونیستی در منطقه مزارع شبعای اشغالی را هدف قرار دادند».

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید