برنامه پلیس برای هوشمندسازی کروکی تصادفات رانندگی

کدخبر: ۶۰۲۸۵۳
اقتصادنیوز: سردار محمد شرفی معاون جانشین هماهنگ کننده فراجا در جشنواره برترین‌های پلیس راهور گفت: جلسات کارشناسی کروکی الکترونیکی انجام شده و آماده بهره برداری در کشور هستیم.
برنامه پلیس برای هوشمندسازی کروکی تصادفات رانندگی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار محمد شرفی در جشنواره برترین‌های پلیس راهور فراجا به ضرورت تنظیم کروکی تصادفات براساس استاندارد‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: اگر کروکی‌های تصادفات بر اساس استاندارد تنظیم نشود حقوق مردم یا سازمان‌ها پایمال می‌شود.

وی با بیان اینکه بهترین کروکی این است که استاندارد بوده و حقوق شهروندی و سازمان در آن رعایت شده و برابر قانون طراحی شود تصریح کرد: طبیعی است در جهت افزایش اثربخشی سازمان انتظامی، بالا بردن رضایت مردم و صیانت از حقوق شهروندی طرح کروکی الکترونیکی به مرحله اجرا در می‌آید.

سردار شرفی با بیان اینکه کروکی الکترونیکی به صورت پایلوت در قم اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: جلسات کارشناسی کروکی الکترونیکی انجام شده و تمام مراحل راه‌اندازی ترسیم کروکی و زیر ساخت‌ها فراهم شده و آماده بهره برداری کروکی الکترونیکی در کشور هستیم.

معاون جانشین هماهنگ کننده فراجا به بحث هوشمندسازی پرداخت و گفت: یکی از پلیس‌های تخصصی که شهروند محور بوده و بیشترین خدمات و فعالیتش هم به صورت هوشمند سازی انجام می‌شود پلیس راهور است که با استفاده از فناوری و فراهم کردن زیرساخت‌ها خدمات آسان، سریع و ارزان را به مردم ارائه می‌دهد.

وی در خاتمه مرجع ماموریتی پلیس را عرضه تهدیدآموزی دانست و گفت: افرادی که مرتکب خطا می‌شوند تلاش می‌کنند تخلف و خطای خود را لاپوشانی کرده یا از طریق تطمیع یا تهدید پلیس را مجبور به چشم‌پوشی کنند، اما کارکنان باشرف زیادی در مجموعه پلیس حضور دارند که با عمل صحیح خود خواسته نادرست را رد می‌کنند.

سردار شرفی خاطرنشان کرد: در این جشنواره همچنین ایده‌های برتر در خصوص کاهش جانباختگان تصادفات نیز ارائه و بررسی شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید