شهردار کرمانشاه برکنار می شود؟

کدخبر: ۶۰۳۱۷۲
اقتصادنیوز : نوروزی، شهردار کرمانشاه در خصوص اسکان خانواده اش در کرمانشاه گفت: من به همراه همسرم در کرمانشاه هستیم و تنها فرزندم برای تحصیل در تهران است که نامه آن را هم از وزارت کشور گرفته‌ام.
شهردار کرمانشاه برکنار می شود؟

به گزارش اقتصادنیوز ، نادر نوروزی در گفت و گو با  ایسنا، در خصوص انتقادهایی که برخی اعضای شورای شهر در خصوص پروازی بودنش وعدم اسکان او و خانواده‌اش در شهر کرمانشاه مطرح کرده‌اند، گفت: منزل مسکونی‌ام در همین شهر است و طی این مدتی که شهردار بوده‌ام در همین شهر ساکن هستم.

وی افزود: طی این مدت قطعا ماموریت‌ها و مرخصی هایی داشته ام که هر بار نامه این ماموریت ها و مرخصی‌ها را هم به شورای شهر و هم به استانداری تحویل داده‌ام.

نوروزی در خصوص اسکان خانواده اش در کرمانشاه هم گفت: همسرم هم در کرمانشاه هستند و تنها فرزندم برای تحصیل در تهران است که نامه آن را هم از وزارت کشور گرفته‌ام.

وی افزود: هر روز با مردم در ارتباطم و در تمام جلسات استانداری و جلسات مربوطه شهرداری حضور دارم و مسئولین و مردم این شهر مرا هر روز می بینند.

اخیرا برخی اعضای شورای شهر کرمانشاه عنوان کرده بودند که شهردار کرمانشاه در این شهر سکونت ندارد و بر این اساس نمی تواند شهردار باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید