اسرائیل نیروی کمکی گرفت!/ سربازهای تازه نفس می‌رسند

کدخبر: ۶۰۳۲۶۱
اقتصادنیوز: نیروی هوایی اسرائیل از بازگرداندن صدها تن از سربازان خود از خارج برای مشارکت در عملیات نظامی علیه حماس خبر داد.
اسرائیل نیروی کمکی گرفت!/ سربازهای تازه نفس می‌رسند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، با توجه به بحران سربازان ذخیره در ارتش اسرائیل در پی شورش آنها علیه طرح تغییرات قضایی، نیروی هوایی اسرائیل صدها سرباز را از سراسر اروپا به اراضی اشغالی منتقل کرد.

حمله موشکی امروز حماس به اسرائیل+ فیلم

نیروی هوایی اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد، این اقدام برای تامین نیروهای بیشتر جهت ادامه جنگ در چارچوب عملیات «شمشیرهای آهنین» انجام می‌شود.

فوری/ بمباران دفتر رسانه ایرانی توسط اسرائیل

روزنامه «تایمز اسرائیل» نوشت، اسرائیل روز دوشنبه اعلام کرد، ۳۰۰ هزار سرباز ذخیره را از روز شنبه برای تامین جنگ خود علیه نوار غزه فراخوانده است.

روزنامه هاآرتص پیش از این در گزارشی به کمبود تجهیزات ارتش اسرائیل پرداخته و نوشت، ارتش خودروهای زرهی و دیگر تجهیزات اساسی را کم دارد.

نویسنده این گزارش به روسای اسرائیل و ارتش هشدار داد، تا زمانی که خودروهای زرهی در اختیار نظامیان قرار نگرفته، فکر حمله به نوار غزه را نکنند.

روزنامه یدیعوت آحارونوت پیشتر نوشت، ارزیابی‌ها حاکی از آن است که تعداد تلفات اسرائیل در عملیات «طوفان الاقصی» فراتر از ۱۰۰۰ تن رفته و تعداد اسیران در نزد مقاومت فلسطین هم به بیش از ۱۵۰ تن رسیده است.

حمله اسرائیل به نوار غزه برای چهارمین روز متوالی ادامه دارد و جنگنده‌های این رژیم بیشتر مناطق پرجمعیت، ساختمان‌های دولتی، مساجد و اورژانس را هدف قرار می‌دهند.

وزارت بهداشت فلسطین هم امروز سه شنبه گزارش داد، تعداد شهدای حمله اسرائیل به نوار غزه به ۷۸۸ تن رسیده و ۴۱۰۰ تن دیگر هم زخمی شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید