پاپ هم نگران جنگ اسرائیل و حماس شد/خاورمیانه به جنگ نیاز ندارد!

کدخبر: ۶۰۳۴۴۱
اقتصادنیوز: پاپ فرانسیس، نسبت به محاصره غزه ابراز نگرانی کرد و گفت که باید در غرب آسیا صلح برقرار شود.
پاپ هم نگران جنگ اسرائیل و حماس شد/خاورمیانه به جنگ نیاز ندارد!

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، رهبر کاتولیک‌های جهان روز چهارشنبه نسبت به محاصره غزه ابراز نگرانی کرد.

هشدار اروپا به ایلان ماسک/ تصاویر جنگ غزه دستکاری شده!

 به گزارش خبرگزاری «آناتولی» به نقل از خبرگزاری «واتیکان» پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان روز چهار شنبه نسبت به محاصره کامل غزه ابراز نگرانی کرد و گفت خاورمیانه به جنگ نیاز ندارد بلکه به صلح نیاز دارد.

هشدار امیرعبداللهیان به رئیس صلیب سرخ جهانی درباره وضعیت فلسطین

پاپ گفت: «من برای خانواده‌هایی که روز جشن را به روز عزا تبدیل کرده اند دعا می‌کنم و خواهان آزادی فوری گروگان‌ها هستم.»

منابع رسانه‌ای بین‌المللی روز چهارشنبه از نوار غزه خبر داده اند که سوخت مورد نیاز تنها نیروگاه تامین برق این منطقه در محاصره فلسطینی، در حال به پایان رسیدن است.

هشدار درباره رو به اتمام بودن سوخت تنها نیروگاه تامین برق نوار غزه در حالی مطرح شده که به دنبال عملیات «طوفان الاقصی»، حملات شدید هوایی و بمباران‌های این منطقه تحت محاصره فلسطینی از سوی اسرائیل ادامه دارد.

مقام‌های اسرائیل در راستای تشدید همه جانبه فشارها علیه فلسطینیان اعلام کردند که این رژیم مرز «رفح» را کاملا بسته است و دیگر اجازه ورود کاروان امدادهای غذایی و بشردوستانه به غزه را نمی‌دهد.

رهبر کاتولیک‌های جهان با دعوت از دو طرف درگیر به خویشتنداری تاکید کرد: «تروریسم و افراط گرایی کمکی به دستیابی به راه حلی برای مناقشه بین اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها نمی‌کند، بلکه به نفرت، خشونت و انتقام دامن می‌زند و باعث رنج و عذاب می‌شود.»

پاپ همچنین گفت: «خاورمیانه به جنگ نیاز ندارد، بلکه به صلح نیاز دارد، صلحی که بر پایه عدالت، گفت‌وگو و شجاعت برادری بنا شده است.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید