پیام ۳ مرجع تقلید معروف خطاب به مردم سراسر ایران

کدخبر: ۶۰۳۷۰۸
اقتصادنیوز: چند نفز از مراجع تقلید شیعه برای اختصاص یک سوم سهم امام (علیه السلام) در حمایت از مردم مظلوم فلسطین موافقت کردند.
پیام ۳ مرجع تقلید معروف خطاب به مردم سراسر ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، آیت الله حسین نوری همدانی برای اختصاص یک سوم سهم امام (علیه السلام) در حمایت از مردم مظلوم فلسطین موافقت کردند که متن پیام آن مرجع تقلید به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با توجه به حملات گسترده رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه و بی توجهی و کم تحرکی کشورهای اسلامی و سکوت مرگبار سازمان‌های مدعی آزادی و حقوق بشر و همراهی بعضی از کشورهای غربی با این جنایت، بر همه ملت‌ها لازم است ضمن اعلام انزجار از این حملات و کشتار بی رحمانه، هر نوع کمک را به این ملت مظلوم به هر طریقی شده است برسانند و مقلدین مجازند یک سوم از سهم مبارک امام (علیه السلام) را به این موضوع اختصاص دهند.

رژیم سفاک صهیونیستی در پایان عمر خود قرار گرفته است

همچنین ایسنا نوشت؛

آیت الله ناصر مکارم شیرازی با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: رژیم سفاک صهیونیستی که اکنون در پایان عمر خود قرار گرفته، درنده خویی را به نهایت رسانده و مردم فلسطین و صاحبان اصلی آن دیار را به وحشیانه ترین شکل، مورد هجوم قرار داده است؛ از این رو لازم است همۀ مسلمانان جهان و دولت های اسلامی به هر صورتی که برایشان مقدور است از این مظلومان دفاع کنند و بدانید پیروزی نهایی برای مستضعفان است.

در این بیانیه در پی وقایع اخیر فلسطین، آمده‌است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ

عملیات خیره کننده و بی سابقۀ رزمندگان و جوانان فلسطینی، ضربۀ سخت و جبران ناپذیری بر رژیم صهیونیستی وارد کرد و در بُعد نظامی و امنیتی و اطلاعاتی، آبروی این رژیم پوشالی را چنان از بین برد که هرگز اعاده نخواهد شد.

تمامی این حرکت ها، نشأت یافته از ظلم و ستم و غصبی است که رژیم اسرائیل ده ها سال بر مردم مظلوم فلسطین وارد کرده؛ مظلومانی که با مقاومت و همبستگی خود ثابت کردند که وعدۀ الهی در یاری آنان محقق گردیده است.

رژیم سفاک صهیونیستی که اکنون در پایان عمر خود قرار گرفته، درنده خویی را به نهایت رسانده و مردم فلسطین و صاحبان اصلی آن دیار را به وحشیانه ترین شکل، مورد هجوم قرار داده است؛ از این رو لازم است همۀ مسلمانان جهان و دولت های اسلامی به هر صورتی که برایشان مقدور است از این مظلومان دفاع کنند و بدانید پیروزی نهایی برای مستضعفان است.

ضمناً عموم مقلدان مجاز هستند یک سوم سهم مبارک امام علیه السلام را جهت یاری مردم فلسطین و آسیب دیدگان آنها مصرف نمایند.

مسلمانان برای رهایی قدس به پا خاسته و هیچ گونه کوتاهی نکنند

مهر نوشت؛

آیت الله عبدالله جوادی آملی در پیامی بر لزوم کمک رسانی به مسلمانان مظلوم فلسطین تاکید کرد.

متن پیام این مرجع تقلید به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم و ایاک نستعین

اسلام که احیای عدل و حیات بخشی حقوق بشر را به جهانیان آموخت اجازه نمی‌دهد در شرایط دشوار کنونی مسلمانان مجاهد و مظلوم فلسطین تنها بمانند. بر همه مسلمانان لازم است که در کمک رسانی به این آزادگان به پا خاسته جهت رهایی قدس عزیز هیچ گونه کوتاهی نکنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید