استقلالی دوآتیشه به ملاقات علی پروین رفت/ سورپرایز بزرگ برای پروین

کدخبر: ۶۰۳۸۲۴
اقتصادنیوز: شاید جالبترین اتفاق ممکن حضور جواد نکونام در بیمارستان تندیس و ملاقات سرمربی استقلال با علی پروین بود. نکونام درحالی به عیادت علی پروین رفت که نه سابقه شاگردی او را داشته و نه ارتباط خاصی با اسطوره پرسپولیسی‌ها برقرار کرده است
استقلالی دوآتیشه به ملاقات علی پروین رفت/ سورپرایز بزرگ برای پروین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل  از خبرورزشی، چند روزی است علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس در بیمارستان بستری است تا روند درمان خود را سپری کند.

محمد پنجعلی، حمید درخشان، ضیا عربشاهی، رحیم یوسفی، حمید استیلی، پایان رأفت، بهنام ابوالقاسم پور و برخی دیگر از پیشکسوتان پرسپولیس به ملاقات و عیادت علی پروین رفتند.

شاید جالبترین اتفاق ممکن حضور جواد نکونام در بیمارستان تندیس و ملاقات سرمربی استقلال با علی پروین بود. جواد نکونام درحالی به عیادت علی پروین رفت که نه سابقه شاگردی او را داشته و نه در این سال‌ها ارتباط خاصی با اسطوره پرسپولیسی‌ها برقرار کرده است و همین اتفاق، پروین را حسابی سورپرایز کرد. در این دیدار علی پروین و جواد نکونام دقایقی در خصوص مسائل مختلف فوتبال ایران و به ویژه شرایط کنونی استقلال به گپ و گفت پرداختند.

شاید جالب‌تر باشد بدانید یکی دیگر از چهره‌های استقلالی که به دیدار علی پروین رفت، بهزاد غلامپور بود. دستیار جواد نکونام و مربی گلرهای استقلال که در تیم ملی سابقه شاگردی علی پروین را دارد به همراه پسرش سیاوش راهی بیمارستان شد و دقایقی با اسطوره پرسپولیس و فوتبال ایران گفت و گو کرد. گفتنی است حدود ۷ سال پیش فرزند بهزاد غلامپور، دروازه‌بان اسبق باشگاه استقلال، در بیمارستان بستری است و علی پروین و عباس جدیدی، به همین مناسبت به عیادت او رفتند.

همچنین علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس در صفحه اینستاگرام خود از مردم خواست که برای سلامتی پسر بهزاد غلامپور دعا کنند. او به بیماری سختی دچار شده و چند روزی است که افراد سرشناسی برای عیادت از این جوان به بیمارستان می‌روند.

جمعه شب گذشته نیز بهزاد غلامپور شاگرد سابق علی پروین و مربی گلرهای فعلی تیم استقلال، به یاد آن روز و محبت استاد خودش به عیادت اسطوره باشگاه پرسپولیس رفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید