فوری/ زلزله مدارس سه شهر را تعطیل کرد

کدخبر: ۶۰۴۰۱۱
اقتصادنیوز: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در پی وقوع زمین لرزه های صبح امروز یکشنبه در کشور افغانستان که در خراسان رضوی نیز احساس شد تمامی مدارس شهرهای تربت جام، تایباد و خواف تعطیل و آموزش در آنها به صورت مجازی انجام می‌شود.
فوری/ زلزله مدارس سه شهر را تعطیل کرد

به گزارش اقتصادنیوز، سیدامیر شوشتری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس در تصمیم‌گیری انجام شده تمامی مدارس شهرهای تربت جام، تایباد و خواف تعطیل و آموزش در آنها به صورت مجازی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در دیگر مناطق خراسان رضوی بنا به شرایط و وجود ضرورت تصمیم در این خصوص بر عهده شورای آموزش و پرورش هر شهرستان است.

زلزله به نسبت شدیدی امروز ساعت هفت و پنج دقیقه بامداد مشهد و شهرستانهای شرقی خراسان رضوی را لرزاند.

مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، قدرت این زمین لرزه را ۶.۴ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری سطح زمین در شمال ولایت هرات افغانستان عنوان کرده است که شدت این زمین لرزه در مشهد و شهرهای شرقی خراسان رضوی هم احساس شد.

نخستین زلزله از مجموعه زلزله های اخیر افغانستان (روز شنبه، ۱۵ مهرماه) با قدرت ۶.۳ ریشتر در عمق هفت کیلومتری سطح زمین در شمال هرات، منطقه «قره‌باغ» افغانستان به وقوع پیوست و از آن تاریخ به بعد چندین زلزله دیگر مناطق شرق افغانستان را لرزانده است

تعدادی از این زمین لرزه ها در مشهد و شهرهای دیگر خراسان رضوی به ویژه در تایباد هم احساس شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید