AFC تغییر موضع داد / سرانجام بازی سپاهان و الاتحاد به کجا رسید؟

کدخبر: ۶۰۴۳۳۳
اقتصادنیوز: دیروز تارنمای کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) در اعلام برنامه گروه C، مقابل دیدار سپاهان و الاتحاد از عبارت POSTPONED(به تعویق افتاده) استفاده کرد. استفاده از این عبارت سبب شد تا گمانه‌زنی تکرار این مسابقه تقویت شد.
AFC تغییر موضع داد / سرانجام بازی سپاهان و الاتحاد به کجا رسید؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، خبرهای ضد و نقیض درباره سرانجام دیدار سپاهان و الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان آسیا ادامه دارد.

سپاهان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، روز ۱۰ مهر قرار بود در ورزشگاه نقش جهان میزبان الاتحاد باشد اما تیم عربستانی از حضور در زمین مسابقه خودداری کرد تا این دیدار برگزار نشود.

این بازیکن ۲۰ ساله بهترین بازیکن حال حاضر جهان است

پس از برگزار نشدن این مسابقه در ۲ هفته گذشته گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره سرنوشت این مسابقه مطرح شده است.

دیروز تارنمای کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) در اعلام برنامه گروه C، مقابل دیدار سپاهان و الاتحاد از عبارت POSTPONED(به تعویق افتاده) استفاده کرد. استفاده از این عبارت سبب شد تا گمانه‌زنی تکرار این مسابقه تقویت شد.

AFC تغییر موضع داد؛ سپاهان و الاتحاد لغو شد؟

با گذشت ۲۴ ساعت اما امروز تارنمای کنفدراسیون فوتبال آسیا با به‌روزرسانی برنامه دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا با حذف عبارت POSTPONED، از کلمه CANCELED(لغو شده) استفاده کرده است! با توجه به این تغییر عبارت، حالا گمانه‌زنی‌ها درباره لغو بازی بالا گرفته و امیدها برای تکرار این مسابقه کمتر شده است.

AFC تغییر موضع داد؛ سپاهان و الاتحاد لغو شد؟

همه گمانه‌زنی‌ها در شرایطی است که AFC تاکنون درباره سرنوشت نهایی این مسابقه به طور رسمی اظهارنظر یا بیانیه‌ای صادر نکرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید