شهردار منطقه ۱۲ تشریح کرد؛

تخلیه انبارها از بازار تهران

کدخبر: ۶۰۴۴۶۰
اقتصادنیوز: شهردار منطقه ۱۲ به موضوع خروج انبارها از بازار تهران اشاره کرد و گفت: باید صنوف پرخطر مثل چسب، شیمیایی‌فروشان و ... انبارهای خود را خارج کنند چرا که کوچک‌ترین حریق می‌تواند حادثه‌ساز باشد.
تخلیه انبارها از بازار تهران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مشرق، وحید رضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ به موضوع خروج انبارها از بازار تهران اشاره کرد و گفت: باید مسؤولین ذی‌ربط در این زمینه ورود کرده و تسهیلاتی داده شود تا این افراد سریع‌تر انبارها را از بازار خارج کنند.

وی با بیان اینکه خروج انبارها خارج از محدوده قانونی کار شهرداری‌ها است، گفت: برای ایجاد ایمنی و رفع خطر از محدوده بازار، قرار است در منطقه ۱۶ باراندازی در این زمینه ایجاد شود و مطالعات در حال انجام است.

شهردار منطقه ۱۲ با تأکید بر این موضوع که برنامه‌ریزی برای خروج انبارها انجام شده است، گفت: باید صنوف پرخطر مثل چسب، شیمیایی‌فروشان و ... انبارهای خود را خارج کنند چرا که کوچک‌ترین حریق می‌تواند حادثه‌ساز باشد البته این صنوف می‌توانند دفتر عرضه خود را در بازار داشته باشند و فقط باید انبارهایشان را خارج کنند.

وی به حریق‌های صورت گرفته در بازار اشاره کرد و گفت: ایمنی در دستور کار است و یکی از راه‌های پیشگیری از بروز حریق‌ها خروج انبارها است به عنوان مثال اگر انبار چسبی آتش بگیرد قطعا حریق آن بسیار گسترده خواهد شد.

انارکی محمدی به ساختمان‌های ناایمن در محدوده بازار اشاره کرد و گفت: سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران بازدیدهایی از ساختمان‌های پرخطر داشته و اخطارهایی هم در این زمینه داده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید