نماینده ولی فقیه در سپاه بیان کرد؛

اعتراف آمریکا درباره سپاه پاسداران

کدخبر: ۶۰۴۴۶۵
اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در سپاه، گفت:‌ فلسفه وجودی سپاه جهاد همه جانبه برای صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.
اعتراف آمریکا درباره سپاه پاسداران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در اولین همایش سراسری طرح و برنامه ریزی راهبردی با بیان اینکه سبک زندگی فردی و سازمانی هر جامعه و سازمان را شاکله و شخصیت آن می سازد، گفت: هویت و شاکله یک انسان و سازمان را خواسته ها و گرایش ها و تعلقات آن می سازد از این رو قیمت انسان ها را مطالبات آن‌ها تعیین می کند.

وی افزود: بنابر آموزه های قرآنی، سرچشمه گرایش‌ها، آگاهی ها و اقتضائات عقلی است و اگر انسان به چیزی آگاهی یافت طالب آن می شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی سپاه جهاد همه جانبه برای صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه دشمن با حاکمیت سیاسی اسلام مشکل دارد، گفت: الگوی الهی که در انقلاب اسلامی بکارگیری شده است، امروز جبهه دشمنان را با چالش های جدی و افول مواجه کرده است.

وی ادامه داد: امروز آمریکایی ها اذعان دارند که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آن‌ها را رقم زده است و سپاه پاسدار این انقلاب با موجودیت پویا، پیش رونده و پیش برنده است.

حجت الاسلام حاجی صادقی، عمل‌زدگی، روزمرگی و انفعال برابر حوادث را از موانع مهم در پیشبرد اهداف یک سازمان عنوان و تصریح کرد: امروز سپاه جهاد در تمامی میدان ها و عرصه ها را برخود تکلیف می داند و پاسداری از انقلاب اسلامی و صیانت از امنیت و آرامش مردم را به یک عرصه و بعد محدود نمی کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان تاکید کرد: به فرموده مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) سپاه و بسیج ظرفیت الگو شدن برای همگان را دارند و بسیج پتانسیل بی بدیلی است که امروز در اقصی نقاط دنیا به الگویی تعیین کننده و ارزشمند تبدیل شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید