جزئیات تازه از حمله سنگین حزب الله به اسرائیل

کدخبر: ۶۰۴۷۵۵
اقتصادنیوز: در این خبر جزئیات حملات حزب الله لبنان به مواضع اسرائیل در ساعات اخیرمشاهده می‌کنید.
جزئیات تازه از حمله سنگین حزب الله به اسرائیل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، گروه شهیدان محمد طحان و احمد قصاص در مقاومت اسلامی ظهر امروز چهارشنبه ۲۰۲۳/۱۰/۱۸ با موشک‌های هدایت‌شونده به محل تجمع سربازان اسرائیل و دستگاه‌های رصد و مراقبت در تپه‌ی طحیات جنوب المناره حمله کردند که طی این حمله تعدادی از سربازان دشمن کشته و زخمی شدند.

 عصر امروز چهارشنبه ۲۰۲۳/۱۰/۱۸ در پاسخ به تجاوزهای اسرائیل در حق شهروندان لبنانی مجموعه‌ی شهیدان محمود بیز و مهدی عطوی در مقاومت اسلامی با انواع سلاح‌های موشکی و مسلسل مستقیما به پایگاه اسرائیلی مالکیه حمله کردند. این حمله به هدف قرار گرفتن تعدادی سرباز و نابودی بخش بزرگی از تجهیزات فنی این پایگاه انجامید. 

عصر امروز ۲۰۲۳/۱۰/۱۸ گروه شهیدان حسین کمال مصری و علی یوسف علاءالدین در مقاومت اسلامی با انواع سلاح‌های موشکی و تفنگ‌های مختلف از جمله سلاح ۵۷ میلیمتری به پایگاه رویسات العلم در تپه‌های کفرشوبا و مزارع شبعا حمله کردند. این حمله به هدف قرار گرفتن تعدادی سرباز در این پایگاه انجامید. 

عصر امروز ۲۰۲۳/۱۰/۱۸ گروه شهیدان حسین فصاعی و احمد قصاص در مقاومت اسلامی با سلاح‌های متناسب به پایگاه مطله حمله کردند. 

عصر امروز ۲۰۲۳/۱۰/۱۸ گروه شهیدان علی حسن حدرج و علی رائف فتونی در مقاومت اسلامی برای بار دوم با سلاح‌های متناسب به پایگاه مطله حمله کردند. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید