جزئیات نامه برادر همسر داریوش مهرجویی به رسانه‌ها + متن نامه

کدخبر: ۶۰۴۸۶۸
اقتصادنیوز: علیرضا محمدی فر برادر مرحومه وحیده محمدی فر و برادر همسر داریوش مهرجویی درمتنی آورده است: پاره‌ای از خبرگزاری‌ها که هدفشان معلوم نیست به خانواده شناخته شده محمدی‌فر اتهامات کذب و کثیفی نسبت داده‌اند. نه تنها هیچ یک از اعضای خانواده محمدی‌فر با زنده یادان داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر اختلافات مالی نداشته‌اند؛ بین آنها همواره صمیمیت و عشق برقرار بوده است.
جزئیات نامه برادر همسر داریوش مهرجویی به رسانه‌ها + متن نامه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا؛ علیرضا محمدی‌فر درباره برخی اخبار مبنی بر اختلافات مالی بین برخی اعضای خانواده محمدی‌فر با زنده یادان داریوش مهرجویی و وحیده محمدی فر توضیحاتی ارائه کرد.

 

جزئیات برگزاری مراسم شب هفت داریوش مهرجویی و همسرش اعلام شد

علیرضا محمدی فر برادر مرحومه وحیده محمدی فر و برادر همسر داریوش مهرجویی درمتنی که ارسال کرده، آورده است: تعداد زیادی تحلیل درباره فاجعه قتل زنده یادان داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر در فضای مجازی منتشر شده است.

آیا انتشار عکس یکی از متهمان قتل داریوش مهرجویی کار درستی بود؟

وی ادامه داد: نکته دیگری نمی‌توانم به آنها اضافه کنم، فعلاً سلامت مونای عزیزم از همه چیز مهم‌تر است. دیشب که گریه می‌کرد به من می‌گفت دایی رضا کاشکی علم غیب داشتم تا جلوی فاجعه را بگیرم؛ راست می‌گفت امروز برای امنیت به علم غیب نیاز داریم.

محمدی‌فر تصریح کرد: پاره‌ای از خبرگزاری‌ها که هدفشان معلوم نیست به خانواده شناخته شده محمدی‌فر اتهامات کذب و کثیفی نسبت داده‌اند. نه تنها هیچ یک از اعضای خانواده محمدی‌فر با زنده یادان داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر اختلافات مالی نداشته‌اند؛ بین آنها همواره صمیمیت و عشق برقرار بوده است ضمناً هیچ یک از اعضای این خانواده که در پیشبرد فرهنگ، علم و دموکراسی در کشور سالیانی دراز فعال بوده‌اند، بازداشت نشده‌اند.

بهرام رادان و حامد بهداد در جشن تولد داریوش مهرجویی + عکس

وی خاطرنشان کرد: افزون بر این در اداره آگاهی نیز از علیرضا محمدی خواستند که بلافاصله شکایتی علیه قاتل یا قاتلین تنظیم کند. به زودی شکایت علیه مفتریان برای اعاده حیثیت تنظیم خواهد شد.

djyfSSzMTcDi

 

 


الگوی کسب و کار در دریا / روایت اکوایران از تحقق یک رویا

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید