هشدار مهم برای کشاورزان/محصولات خود را به مکان‌های سرپوشیده انتقال دهید

کدخبر: ۶۰۴۸۹۱
اقتصادنیوز: کارشناس هواشناسی کشاورزیاظهار داشت: به کشاورزان و دامداران توصیه می‌شود که هشدار‌های هواشناسی را جدی بگیرند.
هشدار مهم برای کشاورزان/محصولات خود را به مکان‌های سرپوشیده انتقال دهید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سمانه غلامی، کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: کشاورزان نسبت به جمع آوری محصولات کشاورزی از سطح مزارع و باغات و انتقال به انبارها و مکان های سرپوشیده اقدام کنند.

مقصر حادثه دردناک معدن طرزه دامغان معرفی شد

به گفته او، با توجه به وزش باد شدید و بروز ناپایداری های جوی، عشایر در عبور از ارتفاعات احتیاط کنند. کشاورزان نسبت به برداشت محصولات سبزی و صیفی و ذرت و انتقال به مکان های سرپوشیده بدلیل بارش باران و وزش باد اقدام کنند.

آخرین وضعیت هواشناسی تهران / پیش بینی حداقل و حداکثر دما

کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به وزش باد شدید در برخی استان ها، گلخانه داران نسبت به کنترل استحکام سازه ها اقدام کنند.

براساس نقشه های هواشناسی، امروز در برخی از مناطق استان های ساحلی دریای خزر، شمال غرب، غرب، جنوب غرب و دامنه های زاگرس مرکزی رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی شده است.

روز جمعه در استان های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات و دامنه های جنوبی البرز، شمال شرق و جنوب شرق و روز شنبه در شرق و یکشنبه در شرق و جنوب شرق رگبار باران همراه با رعد و برق انتظار می رود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید