طرح رایگان دولت برای پیشگیری از طلاق

کدخبر: ۶۰۵۰۰۱
اقتصادنیوز: معاون زنان و امور خانواده رئیس جمهور با بیان اینکه همه بیمارستان‌ها موظف به اجرای بیمه ناباروری هستند، گفت:در موضوع حمایت از پایداری خانواده طرحی برای پیشگیری از طلاق است و به مدت چهار سال برای زوجین اجرا خواهد شد که در سال نخست آن برای همه اقشار رایگان است.
طرح رایگان دولت برای پیشگیری از طلاق

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، انسیه خزعلی معاون زنان و امور خانواده رئیس جمهور در جمع خیرین خراسان رضوی در مشهد گفت: همه بیمارستان‌ها موظف به اجرای بیمه ناباروری هستند اگر جایی اجرا نمی‌کند اطلاع دهید تا پیگیری کنیم بیمارستان‌های خصوصی نیز وظیفه دارند این بیمه را اجرا کنند وگرنه مجوز آن‌ها لغو می‌شود.

وی گفت: سال گذشته ۶ میلیون تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند. ایران جزو نادرترین‌ها کشورهایی است که از نظر بیمه سلامت و پوشش دهی بیمه درمان به خصوص در روستاها و مناطق محروم خیلی خوب عمل کرده است.

 وی ادامه داد: در موضوع حمایت از پایداری خانواده طرح‌های مختلفی داریم از جمله مصوبه‌ای در ستاد ملی زن و خانواده بردیم که جنبه آموزشی و مشاوره دارد. این طرح به منظور پیشگیری از طلاق است و به مدت چهار سال برای زوجین اجرا خواهد شد که در سال نخست آن برای همه اقشار رایگان است.

معاون رئیس جمهور افزود: برای بحث خانواده و رفع نیازها و تحکیم و پایداری این نهاد مقدس خیرین نیز خوب است که سرمایه‌گذاری بهتر و بیشتری انجام دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید