​جزئیات انفجار در نیروگاه برق پرند

کدخبر: ۶۰۵۳۶۵
اقتصادنیوز: در حالی که رئیس اورژانس استان تهران از مصدوم شدن هفت نفر و فوت یک نفر بر اثر انفجار گاز در نیروگاه برق پرند خبر داده، فرماندار شهرستان رباط‌کریم تعداد مصدومان این حادثه را چهار نفر اعلام کرده است.
​جزئیات انفجار در نیروگاه برق پرند

به گزارش اقتصادنیوز؛ محمداسماعیل توکلی، رئیس اورژانس استان تهران از وقوع حادثه انفجار گاز در نیروگاه برق شهرستان پرند استان تهران خبر داد و گفت: ساعت 10 و 32 دقیقه صبح امروز 30 مهرماه، یک مورد حادثه انفجار گاز در نیروگاه برق شهرستان پرند به اورژانس استان تهران گزارش شد.

وی افزود: در این سانحه هفت نفر مصدوم شدند که همگی با آمبولانس به بیمارستان‌ منتقل شدند.

رئیس اورژانس استان تهران به تسنیم اظهار کرد: متأسفانه تا این لحظه یک نفر بر اثر این سانحه جان خود را از دست داده است.

سهل‌انگاری ‌در ‌انتقال گاز به داخل توربین

در پی شنیده شدن صدای انفجار در شهر جدید پرند امید احمدی فرماندار شهرستان رباط‌کریم از انفجار در نیروگاه برق شهر پرند خبر داد و اظهار داشت: صدای انفجاری که دقایقی پیش شهروندان پرند آن را شنیدند، مربوط به قسمتی از نیروگاه برق پرند بوده‌ که به دلیل سهل‌انگاری کارکنان در خط انتقال گاز به داخل توربین صورت گرفت.

وی در ادامه گفت: این انفجار که سهل انگاری کارکنان موجب آن شده یک کشته و 4 مجروح به همراه داشته است که این مجروحان بلافاصله به بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) رباط‌کریم منتقل و تحت مراقبت پزشکی لازم قرار گرفتند.

فرماندار شهرستان رباط‌کریم در ادامه گفت: این نیروگاه در حال حاضر به فعالیت خود ادامه می‌دهد و تنها بخش کوچکی از خط انتقال گاز به داخل توربین دچار حادثه شده است که اکنون در حال تعمیر و بازسازی است

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید