3 جاعل حرفه‌ای سند دستگیر شدند/از 50 مستاجر کلاهبرداری کرده بودند!

کدخبر: ۶۰۵۴۰۷
اقتصادنیوز: رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۳ کلاهبردار حرفه‌ای خبرداد که با جعل سند تعداد زیادی مستأجر کلاهبرداری کرده بودند.
3 جاعل حرفه‌ای سند دستگیر شدند/از 50 مستاجر کلاهبرداری کرده بودند!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین،  سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری ۳ کلاهبردار حرفه‌ای خبرداد که با جعل سند اقدام به کلاهبرداری می‌کردند.

آتش سوزی پراید دوباره جان گرفت/مرگ مادر و فرزند در شعله‌های آتش+عکس

 سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت، در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: با وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از ۵۰ فرد مستأجر با شگرد جعل اسناد، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

بازداشت ۱۰ چهره‌ مشهور اینستاگرامی+ جزئیات

وی افزود: بنابرحساسیت موضوع کارآگاهان وارد عمل شده و در تحقیقات میدانی خود پی بردند، ۳ مرد جوان با چرب زبانی و جعل اسناد، چند ملک را به ۵۰ فرد در تهران اجاره داده و پس از دریافت پول رهن متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت، تصریح کرد: کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی، هویت کلاهبرداران حرفه‌ای را شناسایی و آنها را در یک عملیات منسجم با دستور دستور قضایی دستگیر کردند.

سردار گودرزی، با بیان اینکه کارآگاهان با تحقیقات گسترده میدانی پی بردند متهمان قصد داشته تا مجدد این اعمال مجرمانه را انجام دهند، تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به اداره سیزدهم پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری با جعل اسناد از ۵۰ مالباخته اعتراف کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید