آمار وحشتناک از ورود کالا به غزه

کدخبر: ۶۰۵۴۲۳
اقتصادنیوز: در سیزده سال محاصره روزانه 500 کامیون وارد غزه می‌شد اما در طول جنگ فقط به 20 کامیون مجوز ورود داده شد.
آمار وحشتناک از ورود کالا به غزه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، خالد قدومی شامگاه ۳۰ مهرماه در اجتماع بزرگ حمایت از مقاومت و مردم غزه با عنوان "مرهمی برای غزه" در گلزار شهدای کرمان که با حضور مسئولان ارشد استان، کادر درمان و امدادگران برگزار شد، اظهار کرد: خداوند وعده نصرت داده و برادران مجاهدین فلسطینی ۷ اکتبر وارد عملیات طوفان الاقصی شدند و تا امروز که روز شانزدهم نبرد است، در حال درگیری و مواجهه با رژیم کودک‌کش صهیونیستی هستند و هزاران سرباز رژیم اشغالگر قدس را به جهنم روانه کرده‌اند.

رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و مصر درباره غزه

وی افزود: مجاهدان ما در میدان ثابت قدم هستند و این دلیران و شجاعان تا امروز در شهرک‌های صهیونیست‌نشین همسایه غزه در حالت درگیری مستقیم با سربازان رژیم صهیونیستی هستند و اطمینان می‌دهند که این طوفان منتهی به بهار پیروزی و نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی خواهد شد.

نقش پنهان قطر در جنگ غزه؛ آتش افروز یا آتش نشان؟

قدومی بیان کرد: جهانیان امروز این کشتار جمعی و نسل کشی اسرائیل در غزه را می‌بینند که جلوی دوربین‌ها بایدن و بلینکن اعلام جنگ علیه کودکان فلسطین و همراهی با رژیم کودک‌کش صهیونیستی را داشتند و داخل اتاق جنگ آنها حضور یافتند و کسی به آنها نگفت جنایات جنگی این رژیم علیه مردم ما یک قرن قدمت دارد. جهانیان امروز متوجه شدند چنین اتفاقی در فلسطین می‌افتد.

نماینده جنبش حماس در ایران، گفت: به دلیل تهدید جدی و وجودیِ رژیم صهیونیستی، بایدن در خط اول آمده و در این جنگ شرکت کرده است. ما به بایدن اعلام می‌کنیم شما نمی‌توانید این رژیم را نجات بدهید. رژیم صهیونیستی به پایان رسیده و ما پیروز شدیم و غزه پیروز است و صهیون نابود است.

وی در ادامه بیان کرد: من به عنوان پزشک و یک فلسطینی از زحمات و حمایت ایرانی‌ها و ثبت نام برای اعزام به فلسطین و این گردهمایی و نام زیبای آن (مرهمی برای غزه) قدردانی می‌کنم.

قدومی با اشاره به اینکه وضعیت میدانی فلسطین دو بُعد است، افزود: یک بُعد پیروزی است و اینکه به این نتیجه رسیدیم چقدر تحمل کنیم و لذا طوفان الاقصی آغاز شد و حداقل ۲۰۰۰ سرباز و  شهرک‌نشین به هلاکت رسیدند و بیش از ۳۰۰۰ نفر از آنها زخمی و میلیاردها دلار خسارت اقتصادی به رژیم صهیونیستی وارد شد.

وی ادامه داد: حضور مردمی جهانی، در ایران و منطقه را در حمایت از فلسطین امروز شاهد هستیم و هزاران دانشجو با شعار علیه اسرائیل و حمایت از کودکان فلسطین به میدان آمدند زیرا مردم جهان نمی‌توانند این خونریزی را تحمل کنند و می‌گویند این جنایت جنگی باید متوقف شود.

نماینده جنبش حماس در ایران با بیان اینکه تا امروز گذرگاه رفح برای عبور ۲۰ کامیون فقط باز شده، گفت: طبق قوانین بین‌المللی در زمان جنگ باید گذرگاه‌ها باز شود.

وی با اشاره به اینکه در ۱۳ سال محاصره غزه روزانه ۵۰۰ کامیون از گذرگاه عبور می‌کرد، افزود: اکنون در غزه بحران است. جهان باید بداند که مردم دنیا و جمهوری اسلامی امدادها فرستادند و باید گذرگاه برای امداد مردم تحت محاصره باز شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی