حزب الله عراق اسرائیل را تهدید کرد/ ما آماده جنگ فرسایشی هستیم

کدخبر: ۶۰۶۱۹۶
اقتصادنیوز: یک مقام امنیتی گردان های مقاومت اسلامی حزب الله عراق، اسرائیل را به جنگ فرسایشی تهدید کرد
حزب الله عراق اسرائیل را تهدید کرد/ ما آماده جنگ فرسایشی هستیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، أبو علی العسکری، از مسئولان امنیتی گردان‌های مقاومت اسلامی حزب الله عراق در بیانیه‌ای با تهدید اسرائیل به یک جنگ فرسایشی طولانی مدت از مقامات اسرائیل خواست تا هرچه سریع‌تر قتل عام مردم بی‌گناه در نوار غزه را متوقف و محاصره تحمیل شده بر این منطقه از فلسطین اشغالی را لغو کنند و شعار کوچ اجباری فلسطینیان را کنار بگذارند.

ایرانی‌ها چند میلیارد به غزه کمک کردند؟

وی در بیانیه خود آورده است: مردم عراق از طریق برگزاری تظاهرات و فعالیت‌هایی که از آغاز (طوفان الاقصی) آغاز شد و به حمایت از فلسطین و مقدسات آن لبیک گفت، بار دیگر تاکید می‌کنند که در خط مقدم مردم آزاده‌ای هستند که به حق مردم فلسطین برای دفاع از خود معتقدند.

فوری/ هشدار وضعیت قرمز در تل‌آویو/ فرودگاه بن گوریون تعطیل شد

ابوعلی، با بیان اینکه گردان‌های حزب الله با تکیه بر توان خود مقاومت توانایی مبارزه با دشمنان و درس عبرت دادن به آن‌ها را دارد، افزود: ما آماده جنگ فرسایشی با دشمن هستیم که سال‌ها طول خواهد کشید و به خواست خدا به پیروزی ایمان داریم.

العسکری، با اشاره به اینکه افزایش حمله علیه دشمن تدریجی خواهد بود و منطقه وسیع‌تر و حملات قوی‌تری را در برخواهد گرفت، از دشمنان (اسرائیل) خواست تا از کشتار مردم بی‌گناه در غزه و محاصره اعمال شده بر آن‌ها دست بردارند و شعار آوارگی (کوچ اجباری) فلسطینیان را کنار بگذارند.

پیشتر نیز سخنگوی نظامی کتائب حزب الله عراق ۲۷ مهر در گفت و گو با شبکه لبنانی المیادین گفته بود که مقاومت اسلامی با عملیاتی که علیه پایگاه‌های آمریکایی در عراق انجام داد، عملا وارد میدان نبرد شده است.

جعفر الحسینی، در گفت وگو با این شبکه لبنانی افزوده بود: آمریکایی‌ها شرکای اصلی در کشتار مردم غزه هستند و بنابراین باید عواقب آن را متحمل شوند.

وی گفته بود که مقاومت در عراق از امروز با انجام حملات خود به پایگاه‌های آمریکایی عملا وارد میدان نبرد شده است و نخستین تلفات را از آمریکایی‌ها گرفت و عملیات با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت.

سخنگوی کتائب حزب الله، اضافه کرد، مقاومت در عراق این توانایی را دارد که همه پایگاه‌های آمریکایی را نابود کند و حتی آمریکایی‌ها را از عراق بیرون کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید