خبر خوش وزارت ارشاد به این صنف / اینترنت رایگان فعال شد

کدخبر: ۶۰۶۵۰۵
اقتصادنیوز: معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داده که اپراتور ایرانسل هم اینترنت هدیه خبرنگاری را برای خبرنگاران فعال می‌کند.
خبر خوش وزارت ارشاد به این صنف / اینترنت رایگان فعال شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، با پیگیری‌هایی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اینترنت هدیه خبرنگاری برای آن دسته از خبرنگارانی که جا مانده بودند توسط اپراتورهای همراه اول و رایتل فعال شده است.

این معاونت همچنین پیگیر فعال شدن اینترنت خبرنگاری توسط اپراتور ایرانسل بود که قرار شده با تاخیر اندکی پس از همراه اول و رایتل فعال شود.

ثبت‌نام اینترنت خبرنگاری از روز ۱۷ مرداد و از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند آغاز شد.

خبرنگاران از ۱۷ مرداد ماه به مدت یک ماه فرصت داشتند تا از طریق پنجره ملی خدمات هوشمند برای دریافت اینترنت خبرنگاری اقدام کنند. از سال ۹۸ اپراتورهای تلفن همراه با همکاری وزارت ارتباطات به مناسبت روز خبرنگار (۱۷ مرداد) بسته ۲۰۰ گیگ اینترنت رایگان را برای آن‌ها فعال می‌کنند.

وزارت ارشاد و وزارت ارتباطات پیشتر اعلام کرده بود خبرنگارانی که از ثبت نام اینترنت خبرنگاری جا مانده بودند، می‌توانند پرونده خود را تکمیل کنند و در مرحله دوم، فهرست این افراد برای فعال‌سازی اینترنت به اپراتورها ارسال شده است. مقرر است خبرنگارانی که تاکنون موفق به دریافت هدیه نشده‌اند امروز و در روزهای آتی از این مزیت برخوردار شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید