تازه‌ترین ادعای اسرائیل درباره اسیران در دست حماس/ ارتش اسرائیل آمار داد

کدخبر: ۶۰۶۸۲۶
اقتصادنیوز: سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد که جنبش حماس در حال حاضر 239 اسیر را در نوار غزه در اختیار دارد.
تازه‌ترین ادعای اسرائیل درباره اسیران در دست حماس/ ارتش اسرائیل آمار داد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  فارس، ارتش اسرائیل اواخر شب گذشته (یکشنبه) اعلام کرد که جنبش حماس، 239 نفر اسیر در نوار غزه در اختیار دارد.

برنامه آمریکا برای اعزام سربازان آمریکایی به اسرائیل

بنا بر گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش اسرائیل در جریان یک کنفرانس خبری که از «رادیو ارتش اسرائیل» پخس می‌شد گفت که خانواده‌های ۲۳۹ اسیری که در غزه در اختیار حماس هستند، در جریان قرار گرفته‌اند که خویشاوندانشان در دست حماس بازداشت هستند.

مذاکره بایدن و نتانیاهو درباره آزادی اسرا/ ادامه تلاش‌ها برای خروج شهروندان آمریکایی از غزه

وی ادامه داد که یکسری امدادگران خارجی نیز در بین بازداشتی‌های حماس هستند و مقام‌های اسرائیل ۴۰ فردی که قبلاً بعنوان ناپدیدشدگان معرفی شده بودند را نیز شناسایی کردند.

سخنگوی ارتش اسرائیل در ادامه زبان تهدید اختیار کرد و متعهد شد که «یحیی سینوار» را تا زمان رسیدن به او، تعقیب خواهند کرد.

هاگاری در خصوص احتمال حمله زمینی ارتش اسرائیل به نوار غزه گفت:‌«ما به گسترش عملیات زمینی به شیوه‌ای تدریجی ادامه می دهیم و نهایت تلاش خود را برای تضمین ایمنی نیروهایمان به کار خواهیم گرفت».

وی مدعی شد که ارتش اسرائیل دهها تن از نیروهای مقاومت فلسطینی از جمله رهبراندر سطح تاکتیکی حماس را روز گذشته به شهادت رسانده‌اند.

حملات اسرائیل علیه مردم فلسطین در نوار غزه در حالی گسترش می‌یابد که صندوق بین المللی حمایت از کودکان سازمان ملل با اشاره به بحران غزه تاکید کرد که وضعیت کودکان غزه وحشتناک و آمار کشته شدگان کودک فاجعه است.

بنابر آمارهای وزارت بهداشت فلسطین، شمار شهدای غزه در حملات اسرائیل بیش از ۸ هزار نفر است که بسیاری از آنها زن و کودک هستند. طبق برخی آمارها، تا کنون بیش از ۳۰۰۰ نفر کودک به دست اسرائیل کشته شده اند.

تیتر یک
کارگزاری مفید