نام کاپیتان سابق در بین گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال

کدخبر: ۶۰۷۰۲۲
اقتصادنیوز: سعید معروف، کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران در حال حاضر گزینه اول و اصلی تیم ملی بالاتر از همه گزینه‌های دیگر خارجی و داخلی برای کسوت مربیگری این تیم است.
نام کاپیتان سابق در بین گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، لحظاتی پیش جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال به پایان رسید و نتیجه آن اعلام رسمی گزینه‌های هدایت تیم ملی بود. این جلسه حدود پنج ساعت در فدراسیون والیبال به طول انجامید و اعضای حاضر به شکل بسیار جدی نقطه نظرات خود را در رابطه با انتخاب سرمربی جدید تیم ملی بیان کردند.

در پایان این جلسه ۵ ساعته مقرر شد داورزنی از بلیجینی، هاینن، پیاتزا، الکنو، پیمان اکبری و سعید معروف به عنوان یک سرمایه بین المللی والیبال ایران بر اساس هدف‌گذاری سکوی المپیک ۲۰۲۸ برنامه اختصاصی دریافت کند و خواستار لیست کادر فنی پیشنهادی شود.

حسن یزدانی و دو کشتی‌گیر معروف کارمند رسمی بانک شدند

البته که همه نام‌های اعلام شده در نوع خود بزرگ و جذاب هستند، اما یکی از آنها علاقه‌مندان به والیبال را به وجد می‌آورد. کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران که حالا به گزینه جدی فدراسیون برای هدایت تیم ملی تبدیل شده و داورزنی نظر بسیار مثبتی برای سپردن سکان تیم ملی به او دارد.

نکته قابل توجه در رابطه با سعید معروف اینکه او در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی هیچ تیمی را برای ادامه والیبال خود انتخاب نکرده و همین موضوع احتمال حضور او در کسوت مربیگری را بیشتر افزایش می‌دهد. خود معروف نیز بارها از علاقه‌اش به مربیگری صحبت کرده و شواهد حاکی از آن است که کاپیتان سابق تیم ملی شانس بسیار زیادی برای نشستن روی نیمکت ایران دارد.

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ما سعید معروف در حال حاضر گزینه اول و اصلی تیم ملی بالاتر از همه گزینه‌های دیگر خارجی و داخلی است. در واقع داورزنی معتقد است که در فاصله باقی‌مانده تا رقابت‌های المپیک هیچکس بهتر از سعید معروف نمی‌تواند وضعیت تیم ملی را جمع و جور کند و شانس ما را برای حضور در پاریس افزایش دهد.

بر این اساس مقرر شده که مذاکرات بین فدراسیون والیبال ایران و سعید معروف در روزهای آینده به شکل جدی‌تری دنبال شود و باید دید که آیا بهترین پاسور تاریخ والیبال ایران راضی به این خواهد شد که هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد یا اتفاق دیگری رخ می‌دهد.

در این بین برخی از هواداران والیبال معتقد هستند که اکنون زمان مناسبی برای حضور سعید معروف روی نیمکت تیم ملی نیست و ممکن است با این کار سرمایه‌ای مثل او سوخته شود اما از طرف دیگر بعضی دیگر اعتقاد دارند که معروف می‌تواند با کاریزما و هوشی که دارد از همین حالا یک مربی بزرگ برای والیبال ایران باشد.


 

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید