خانه این بازیگران معروف را دزد زد

کدخبر: ۶۰۷۴۱۹
اقتصادنیوز :‌چند سالی است که سرقت از سلبریتی‌ها به تیتر یک اخبار تبدیل شده است. تا کنون سرقت از افراد و چهره های مشهوری چون علی دایی، علی پروین، لاله صبوری، بهاره رهنما، پریناز ایزدیار، عادل فردوسی پور، هدیه تهرانی، علی معلم، ساعد هدایتی، جواد نکونام، ایمان مبعلی، احمد رضا عابد زاده، فرهاد مجیدی و… افکار عمومی را به هم ریخته است.
خانه این بازیگران معروف را دزد زد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک ،بعد از انتشار خبر سرقت از خانه کارگردان معروف سینما داریوش مهرجویی و قتل فجیع او و همسرش وحیده محمدی فر،بار دیگر سرقت از منزل دو هنرمند و چهره مشهور فضای مجازی را متشنج کرد و نگرانی مردم و کاربران را در پی داشت البته این اولین بار نیست که خانه چهره ها و افراد مشهور سینما مورد سرقت قرار گرفته است، بلکه این اتفاق برای بسیاری از بازیگران و چهره های معروف هم رخ داده است.

IIK8HDcUymxR

سرقت از خانه امیر نوری

امیر نوری بازیگر طناز سینما و تلویزیون به تازگی از سرقت خانه اش خبر داد، این چهره مشهور در این باره عنوان نموده زمانی که در خانه نبوده این سرقت اتفاق افتاده و سارقان از دیوار وارد خانه شدند و بعد وسایل را در کمال آرامش از در خارج کردند، او میزان تقریبی سرقت از خانه اش را نزدیک به یک و نیم میلیارد تومان عنوان نموده و گفته است به جز اموالی که دزدیده شده بابت گم شدن مدارک مالی‌ و تخریب خانه اش توسط سارقان خسارت سنگینی به او وارد شده است.

به تازگی خبر سرقت خانه کیهان کلهر نوازنده مشهور در فضای مجازی وایرال شده است، زهره سلطان آبادی، همسر نوازنده مشهور ایرانی با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام از سرقت برخی لوازم منزلشان با ادبیات متفاوت خبر داده است.کاربران فضای مجازی ادبیات همسر کیهان کلهر را به آخرین پست وحیده محمدی فر همسر داریوش مهرجویی تشبیه کرده و ابراز نگرانی نمودند.

زهره سلطان آبادی با انتشار عکس از رد پای کفش سارق در منزلش نوشت:«برای چند ساعت بشدت خشمگین بودم، حالا خشمم فرو نشسته و بیشتر به جزئیات توجه میکنم. دیدم دستکش بوکس و مکمل ورزشی و دستگاه اسپرسو ساز و کُت‌های چرمی خلبانی و موتورسواری را هم برداشتی، حدس زدم که اهل ورزش باشی.

دیدم عطرها و کیف‌های زنانه را هم برداشتی، حدس زدم که شاید زن عزیزی در نظرت داشتی.

شاید تو، ای صاحب این رد پا، پیامم را دیدی و اینجا یا به هر شکلی با من تماس گرفتی.

میخواهم بدانی که درِ مهر و حتی دوستی، هیچ وقت از سوی اهل این خانه که تو دیشب ناخوانده واردش شدی به رویت بسته نیست.»

odB7M2PtvL5L

سرقت از خانه کارگردان معروف، مرحوم داریوش مهرجویی

25 مهرماه داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر در ویلای شخصی خود در منطقه زیبادشت کرج به قتل رسیدند. انگیزه این قتل هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است. بررسی‌های شبانه‌روزی پلیس برای شناسایی مظنونان، آنها را به مردی جوان رساند که چند سال قبل باغبان ویلای مهرجویی بود و اقدام به سرقت یک جاروبرقی از خانه مهرجویی کرده بود و با شکایت این خانواده، دستگیر و روانه زندان شد ه و مدتی در حبس بود تا اینکه آزاد شد. قبل از این نیز یکسری وسایل از جمله سنتور مربوط به فیلم سنتوری از خانه مهرجویی به سرقت رفته بود.

سرقت از افراد مشهور و چهره های دیگر

سرقت از خانه افراد مشهور فقط مربوط با اسامی اعلام شده بالا نیست بلکه چند سالی است که سرقت از سلبریتی‌ها به تیتر یک اخبار تبدیل شده است. تا کنون سرقت از افراد و چهره های مشهوری چون علی دایی، علی پروین، لاله صبوری، بهاره رهنما، پریناز ایزدیار، عادل فردوسی پور، هدیه تهرانی، علی معلم، ساعد هدایتی، جواد نکونام، ایمان مبعلی، احمد رضا عابد زاده، فرهاد مجیدی و… افکار عمومی را به هم ریخته است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید