مسافران شمال بخوانند/جاده چالوس و هراز قفل شد

کدخبر: ۶۰۷۴۲۸
اقتصادنیوز: مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیکی سنگین در برخی از محور‌های شمالی گزارش شده است.
مسافران شمال بخوانند/جاده چالوس و هراز قفل شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ایمان محرابی نیا، گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده تونل‌های شماره ۱۷ و ۱۸ و حدفاصل تونل البرز تا پل زنگوله، محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های لاسم، آب اسک، وانا و بایجان  را شاهد هستیم.

رونمایی از کله پاچه در یک نشست خبری/ ماجرا چه بود؟

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های  کشور ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده دماوند، آزادراه تهران – پردیس محدوده ابتدای آزادراه گزارش شده است.

جانباختن دو کارگر بر اثر واژگونی سرویس

او می‌گوید: ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - رشت محدوده رودبار را هم شاهد هستیم.

 محرابی نیا، گفت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج – قزوین محدوده بوستان چیتگر و حدفاصل گرمدره تا ساسانی و محدوده‌های مهرویلا و مهرشهر، آزادراه قزوین – کرج محدوده‌های مهرشهر و پل فردیس، آزادراه تهران – ساوه محدوده فیروزبهرام و محور تهران – شهریار در برخی از مقاطع گزارش شده است‌

او در خصوص آخرین وضعیت جوی  محور‌ها هم گفت:  بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های کردستان، همدان، کرمانشاه، مرکزی، لرستان و اصفهان را شاهد هستیم. وزش باد وگردوخاک در برخی از محور‌های استان سیستان و بلوچستان نیز گزارش شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید