تساوی پرسپولیس در خانه/ صنعت نفت آبادان 2 گل زد

کدخبر: ۶۰۷۵۶۸
اقتصادنیوز: بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال با تساوی دو بر دو به پایان رسید.
تساوی پرسپولیس در خانه/ صنعت نفت آبادان 2 گل زد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، پرسپولیس و صنعت نفت آبادان امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با توقف ۲ بر ۲ شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

عذرخواهی عجیب مهدی تارتار از تماشاگران سپاهان!

پرسپولیس با این پیروزی ۱۷ امتیازی شد و در رده دوم باقی ماند و صنعت نفت آبادان هم با ۷ امتیاز در رده یازدهم جای گرفت. پرسپولیس در شرایطی سه امتیاز مهم این دیدار را از دست داد که استقلال در این هفته متوقف شده و سپاهان باخته بود.

انتقاد تند چشمی از پرسپولیس/این حربه‌ها نخ‌نما شده!

پرسپولیس ۲ - صنعت نفت آبادان ۲

زمان:  ساعت ۱۸

مکان:  ورزشگاه آزادی

گل‌ها: محمد عمری در دقیقه ۵۷ و گئورگی گولسیانی (پنالتی) در دقیقه ۷۵ برای پرسپولیس/ علی یوسف در دقیقه ۱۴ و دانیال اسماعیلی‌فر (گل به خودی) در دقیقه ۴ + ۹۰ برای صنعت نفت

کارت زرد:  امید عالیشاه از پرسپولیس و رحیم آلبوغبیش، حسین سنگرگیر (۲ بار)، امیرمحمد پناهی و فیاض میردورقی از صنعت نفت آبادان

کارت قرمز:  حسین سنگرگیر از صنعت نفت آبادان

ترکیب پرسپولیس:  علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی(۵۶-امید عالیشاه)، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی(۵۶-شهاب زاهدی)، محمد عمری، نبیل باهویی.

ترکیب صنعت نفت آبادان:  پیام پارسا، میثم تهیدست، فیاض میردورقی، حسین سنگرگیر، امیرمحمد پناهی، یوسف وکیا، رحیم آلبوغبیش، طالب ریکانی، فرزین معامله‌گری (۴۶-سید فاخر تهامی)، احمد شریعت‌زاده، علی یوسف(۴۶-حکیم نصاری).

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید