خط و نشان القسام برای اسرائیل/غزه را برایتان جهنم می‌کنیم!

کدخبر: ۶۰۷۵۸۳
اقتصادنیوز: سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام خطاب به اسرائیل گفت که غزه را به نفرین و جنهمی برایتان تبدیل خواهیم کرد، همانگونه که قبلا نیز اینگونه بوده است.
خط و نشان القسام برای اسرائیل/غزه را برایتان جهنم می‌کنیم!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس)، پنجشنبه شب در سخنانی اعلام کرد که مجاهدان ما در ۴۸ ساعت گذشته توانستند تانک‌های دشمن را منهدم کنند که منجر به کشته و زخمی شدند تعدادی از سربازان اشغالگر شد.

خسارات سنگینی که حزب‌الله لبنان به اسرائیل زد/موشک‌باران همزمان 19 پایگاه نظامی

وی ادامه داد: موفق شدیم به خطوط پشت دشمن نفوذ کرده و از فاصله صفر نیروهای آن را هدف قرار دهیم.

فشار آمریکا به اسرائیل/ تل‌آویو به وقفه‌ موقت جنگ رضایت می‌دهد؟

سخنگوی القسام، خاطرنشان کرد: عصر امروز یک ضدحمله بزرگ در محور شمال غرب شهر غزه انجام دادیم که طی آن شش دستگاه تانک و دو نفربر منهدم شد.

سخنگوی شاخه نظامی حماس، تأکید کرد که مبارزان ما پس از گذشت 27 روز از نبرد طوفان الاقصی، به مقابله با نیروهای اشغالگر در محورهای مختلف در غزه ادامه می‌دهند.

ابوعبیده، تصریح کرد: شمار کشته‌های دشمن بسیار بیشتر از آن چیزی است که اعلام شده است. مجاهدان ما نفربر زرهی «ببر» را در اولین آزمایش در غزه منهدم کردند.

سخنگوی القسام، در ادامه گفت: دردی که به خاطر شهادت هزاران نفر از مردم خود در غزه احساس کردیم، عزم ما را برای وارد کردن ضرباتی سخت به دشمن جزم‌تر کرد.

وی اضافه کرد: عملیات‌های مجاهدان ما قابل شمارش نیست، مبارزان ما با موشک‌های ضدتانک، درگیری مستقیم و پهبادها یک گردان کامل از تانک‌های دشمن را نابود کردند.

ابوعبیده، افزود: سران رژیم اشغالگر در مورد تلفات به اسرائیلی‌ها دروغ می‌گویند  زیرا تلفات بسیار بیشتر از آن چیزی است که اعلام می‌کند.

وی خطاب به اسرائیل گفت که غزه را به نفرین و جنهمی برایتان تبدیل خواهیم کرد، همانگونه که قبلا نیز اینگونه بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید