زمان بازنشستگی‌ مسی اعلام شد!/ ستاره آرژانتین جام جهانی 2026 را می‌بیند؟

کدخبر: ۶۰۷۸۴۵
اقتصادنیوز: کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین به احتمال حضورش در جام جهانی ۲۰۲۶ واکنش نشان داد.
زمان بازنشستگی‌ مسی اعلام شد!/ ستاره آرژانتین جام جهانی 2026 را می‌بیند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، لیونل مسی، با قهرمانی در جام جهانی قطر، تمام جام‌های مهم فوتبال را به دست آورده است. شایعاتی مبنی بر احتمال خداحافظی مسی از بازی‌های ملی شنیده می‌شد. با این حال او به بازی خود ادامه داده و در مقدماتی جام جهانی عملکرد خوبی داشته است.

رونمایی رونالدو از ظاهر جدیدش + عکس

ستاره اینترمیامی امیدوار است ماه آینده در بازی مقابل اروگوئه و برزیل هم عملکرد خوبی داشته باشد. لیونل مسی در گفتگو با روزنامه اکیپ فرانسه درباره آینده‌اش در تیم ملی آرژانتین گفت: جام جهانی ۲۰۲۶ با توجه به سنی که در آن زمان خواهم داشت، به نظر دشوار می‌رسد اما خواهیم باید ببینیم.

قرارداد مهم شهاب حسینی به هم خورد/ ماجرا چیست؟

او همچنین درباره احتمال بازگشتش به بارسلونا هم گفت: می‌توانستم به بارسلونا برگردم اما این اتفاق نیفتاد. من به بازگشت به بارسا فکر می‌کردم، اینکه آنجا زندگی کنم و همانجا بازنشسته شوم؛ همان طور که همیشه می‌خواستم اما... ممکن نبود.

اظهار نظر جدید مسی به این معنی است که طرفداران فوتبال می‌توانند او را در جام جهانی ۲۰۲۶ هم ببینند. جام جهانی آتی قرار است در آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار شود. اکنون برای ستاره اینترمیامی مهم است که آمادگی‌اش را در بازی‌های آینده تیم ملی ثابت کند. کوپاآمه‌ریکا در سال آینده نیز می‌تواند نقش مهمی در تعیین آینده لیونل مسی داشته باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید