طرح ترافیک تهران تغییر می‌کند+ شرایط جدید

کدخبر: ۶۰۸۱۸۵
اقتصادنیوز: رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیشنهاد جدیدی در خصوص طرح ترافیک پایتخت داده ایم که قرار است بررسی شود.
طرح ترافیک تهران تغییر می‌کند+ شرایط جدید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، محمد آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، به پیشنهاد جدید شورا در خصوص طرح ترافیک اشاره کرد و گفت: برای کاهش آلودگی هوا و ترافیک پیشنهاد جدیدی در خصوص طرح ترافیک پایتخت داده ایم که قرار است بررسی شود.

 

شرایط جدید تردد در طرح ترافیک

او ادامه داد:روزانه 3 میلیون اتومبیل فعال در تهران داریم که با پیشنهاد جدیدی که در خصوص طرح ترافیک داریم میزان تردد آنها به یک پنجم کاهش می یابد و شهرداری تهران برای افرادی که کار ضروری داشته و نیاز به تردد در محدوده طرح ترافیک دارند؛ می توانند روزانه 200 تا 300 هزار طرح ترافیک بفروشد.

خبر خوش برای مشمولان/مدت زمان سربازی باز هم کاهش یافت؟

به گفته آقامیری، در طرح ترافیک جدید که پیشنهاد آن داده شده تاکسی ها و خودروهای اینترنتی می توانند مانند قبل تردد کنند و پنج شنبه و جمعه هم طرح برای همه آزاد خواهد بود.

عضو شورای شهر تهران، گفت: در حال بررسی ایجاد محدودیت های برای تردد از روی شماره پلاک ها در رینگ های آلودگی هوا هستیم.

وی با تاکید بر اینکه اگر بتوانیم میزان تردد خودورها در محدوده مرکزی را کاهش دادیم ترافیک و آلودگی در این بخش به حداقل می رسد، گفت: ابتدا پایلوت این کار را انجام می دهیم و بعد طرح را به کل شهر تسری می دهیم.

آقامیری، گفت: پیشنهادات خود را مکتوب به مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران ارسال کرده ایم و قرار است برای سازمان ترافیک شهر تهران فرستاده  تا مطالعات و اقدامات کارشناسی انجام شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید