یک ادعای مهم از ایران/بیش از یک پیام از آمریکا‌یی‌ها در مورد آتش بس در غزه دریافت کردیم

کدخبر: ۶۰۸۸۲۳
اقتصادنیوز: یک مقام ایرانی در مصاحبه با شبکه «الجزیره مباشر» گفت: در کمتر از یک هفته، بیش از یک پیام از آمریکایی‌ها در خصوص آتش‌بس در غزه دریافت کرده‌ایم.
یک ادعای مهم از ایران/بیش از یک پیام از آمریکا‌یی‌ها در مورد آتش بس در غزه دریافت کردیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، یک مقام ایرانی اعلام کرد که در کمتر از یک هفته بیش از یک پیام از آمریکا‌یی‌ها در خصوص آتش بس در غزه دریافت کرده‌ایم اما این موضوع هنوز محقق نشده است.

 

فوری/ بایدن سپاه ایران را به حمله تهدید کرد/ تلاش میانجی‌ها برای آتش‌بس در غزه خنثی شد!

این مقام ایرانی که با «الجزیره مباشر» صحبت می‌کرد و اشاره‌ای به نام وی نشده ، گفت: «وعده‌های واشنگتن در خصوص آتش‌بس در غزه به صورت عملی محقق نشده و همین موضوع باعث تردید در جدیت آمریکا شده است».

حمله حزب‌الله لبنان به تانک‌های خاص اسرائیل/ مرکاوا منهدم شد

وی هشدار داد: «ناتوانی آمریکا در ایجاد آتش بس در غزه پیامدهای وخیمی برای ثبات منطقه به همراه خواهد داشت». این مقام ایرانی اضافه کرد: «از اقدامات دولت قطر برای دست یابی به آتش‌بس در نوار غزه حمایت می‌کنیم».

سیگنال مهم سردار حاجی‌زاده به اسرائیل+ عکس

وی به تحرکات اخیر آمریکا در ارسال چند ناو اشاره کرد و گفت: «تجهیزات و نظامیانی که آمریکا به منطقه ارسال کرده در برهه تاریخی که در حال نزدیک شدن بوده، عامل بازدارنده نخواهد بود».

این مقام ایرانی از آمادگی تهران برای اقدام گروهی با دیگر کشورهای اسلامی برای توقف جنایت‌های اسرائیل علیه غیرنظامیان در غزه خبر داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید