کشته شدن قاتل مامور پلیس ایران در عملیات تعقیب و گریز+ فیلم

کدخبر: ۶۰۹۰۴۶
اقتصاد نیوز :بدنبال شهادت مأمور پلیس آگاهی استان البرز، مأموران پلیس برای دستگیری قاتل فراری وارد عمل شدند که بعد از تعقیب و گریز و بی توجهی به اخطارها این متهم درجریان تیراندازی به هلاکت رسید.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس، در پی درگیری مأموران پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ با سارق مسلح در تاریخ ۹ آبان ۱۴۰۲ « محمدرضا کوشکی» بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

تعقیب و گریز خونین دو خودرو در خیابان‌های پایتخت+ توضیحات پلیس!

در پی این واقعه، سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی استان البرز دستور پیگیری این موضوع و دستگیری فوری عاملان شهادت مأمور پلیس را صادر کرد.

در ادامه ماموران پلیس فرماندهی انتظامی استان البرز پس از شناسایی هویت قاتل، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی گسترده مخفیگاه قاتل را در حوالی جاده چالوس شناسایی کرده و بامداد روز گذشته، ۱۸آبان ۱۴۰۲،  چند اکیپ از کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان ساوجبلاغ به محل مورد نظر اعزام شدند.

پس از استقرار پلیس در محل اختفاء قاتل، باتوجه به نوع ماموریت و مسلح بودن متهم، پلیس چندین مرتبه با فرد مورد نظر مذاکره کرد اما متهم به هشدارهای ماموران توجهی نکرده و به صورت مستقیم با اسلحه گرم اقدام به تیراندازی به ماموران کرد که طی آتش متقابل این به هلاکت رسید.

گفتنی است فیلم زیر لحظاتی از عملیات مأمور پلیس البرز را برای دستگیری قاتل شهید کوشکی نشان می‌دهد؛ ببینید:

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید