آتش سوزی یک مرکز درمان در تهران/آخرین وضعیت مصدومان

کدخبر: ۶۰۹۰۷۹
اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک مرکز درمانی در پایتخت خبر داد و گفت: این حادثه ۲ مصدوم داشته و ۵۰ نفر نیز نجات پیدا کردند.
آتش سوزی یک مرکز درمان در تهران/آخرین وضعیت مصدومان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عصر جمعه اظهار کرد: ساعت ۱۳:۴۸ امروز حادثه آتش سوزی در خیابان ولیعصر (عج) بالاتر از زرتشت به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه با کاربری درمانی که محلی برای درمان و نگهداری افراد کم توان بود در قسمت انباری و لابی به وسعت ۳۰ متر آتش سوزی اتفاق افتاده بود.

آتش سوزی یک مرکز درمانی در تهران ۲ مصدوم داشت

ملکی با بیان اینکه آتش به قسمت بستری و راهروها سرایت پیدا کرده بود، ادامه داد: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش وارد عملیات نجات شدند و حدود ۵۰ نفر را به سلامت خارج کردند ولی ۲ مرد در این حادثه دچار سوختگی شدند.

وی با بیان اینکه این مرکز درمانی متعلق به بخش خصوصی بود، گفت: متاسفانه این مرکز درمانی از کمترین امکانات سیستم اطفای حریق برخوردار بود که ضروری است این مراکز تجمعی به سیستم بروز اطفای حریق مجهز شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید