جان باختن والیبالیست ملی پوش در بمباران غزه !

کدخبر: ۶۰۹۸۶۳
اقتصادنیوز :منابع فلسطینی از شهادت «ابراهیم قصیعه» والیبالیست تیم ملی فلسطین در خانیونس خبر دادند.
جان باختن  والیبالیست ملی پوش در بمباران غزه !

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ،  شهاب، ابراهیم قصیعه در جریان بمباران اردوگاه جبالیا در شمال غزه توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

درگیری شدید در اطراف بیمارستان‌های غزه/ حمله مقاومت به مقر اسرائیل

همچنین منابع خبری اعلام کردند که در جریان بمباران منازل خانواده‌های الاغا و ابوجمیره در مقابل مسجد جعفر در بخش شرقی خانیونس، ۱۰ نفر به شهادت رسیدند.

از سوی دیگر، هلال احمر فلسطین اعلام کرد که امروز آخرین ژنراتور برق موجود در بیمارستان امل در خانیونس نیز از کار افتاد و اکنون ۹۰ نفر از بیماران این بیمارستان با خطر مرگ رو به رو هستند.

این در حالی است که ۹۰۰۰ هزار نفر از آوارگان که از این بیمارستان و هلال احمر به عنوان پناهگاه استفاده می‌کنند، در شرایط سختی قرار دارند.

تعداد شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به غزه از هفتم اکتبر تاکنون به ۱۱۲۴۰ نفر رسیده است و ۴۶۳۰ نفر از این تعداد را کودکان و ۳۱۳۰ نفر از آنان را زنان تشکیل می‌دهند.

در همین حال، سازمان مرکزی آمار فلسطینی اعلام کرد که ۳۱۴۱ دانش آموز در غزه و کرانه باختری و ۱۳۰ معلم و کارمند آموزش و پرورش از زمان شروع حملات رژیم صهیونیستی در اکتبر گذشته به شهادت رسیده اند.

همچنین بر اساس این گزارش، ۴۸۶۳ نفر از دانش آموزان بر اثر حملات رژیم صهیونیستی زخمی شده‌اند که ۴۶۱۳ نفر از آنها در غزه و ۲۵۰ دانش آموز در کرانه باختری بوده‌اند.

رژیم صهیونیستی همچنین ۶۷ دانش آموز را بازداشت کرده که همگی آنها از کرانه باختری بوده‌اند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید