این مناطق فردا بارانی می‌شوند/در این استان‌ها بارش‌ شدت‌ خواهد داشت‌

کدخبر: ۶۰۹۹۰۰
اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی ۵ روز آینده اعلام کرد.
این مناطق فردا بارانی می‌شوند/در این استان‌ها  بارش‌ شدت‌ خواهد داشت‌

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (سه‌شنبه) در اکثر مناطق‌ کشور جو آرام و پایدار است‌ و در شهرهای صنعتی‌ و پرجمعیت‌ همچون تهران، کرج‌، اراک‌ و اصفهان غلظت‌ آلاینده‌های جوی افزایش‌ یافته‌که‌ سبب‌ کاهش‌ کیفیت‌ هوا خواهد شد.

هشدار هواشناسی برای 27 استان

چهارشنبه‌ ـ با ورود سامانه‌ بارشی‌ ـ ابرناکی‌ و بارش‌ در استان‌های واقع‌ در غرب‌، شمال غرب‌ و به تدریج‌ جنوب‌ غرب‌، دامنه‌ و ارتفاعات‌ البرز غربی‌، ارتفاعات‌ زاگرس‌ مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه‌ و بویراحمد و شمال استان‌های بوشهر و فارس‌ آغاز می‌شود.

فوری؛ قرار گرفتن هوای دو شهرستان در وضعیت هشدار

پنجشنبه‌ فعالیت‌ سامانه‌ در مناطق‌ غرب‌، جنوب‌ غرب‌، برخی‌ نقاط‌ استان‌های بوشهر، فارس‌، غرب‌ و جنوب‌ اصفهان، هرمزگان و کرمان خواهد بود. در استان‌های خوزستان، کهگیلویه‌ و بویراحمد و شمال بوشهر بارش‌ شدت‌ خواهد داشت‌ و در جزایر شمال خلیج‌ فارس‌ نیز رگبار و رعد و برق‌ و وزش‌ باد شدیدپیش‌بینی‌می‌شود.

جمعه‌ در برخی‌ نقاط‌ جنوب‌، جنوب‌ شرق‌ و شرق‌ و شنبه‌ در جنوب‌ شرق‌ کشور رگبار باران گاهی‌ رعد و برق‌ و وزش‌ باد شدید موقت‌ رخ‌ خواهد داد.

طی‌ روزهای جمعه‌ و شنبه‌ با گذر موج‌ تراز میانی‌ جو از نوار شمالی‌ کشور، جمعه‌ در شمال غرب‌ و غرب‌ سواحل‌ دریای خزر و شنبه‌ در شرق‌ سواحل‌ دریای خزر و شمال شرق‌ کشور ابرناکی‌، بارش‌ باران گاهی‌ رعد و برق‌ و وزش‌ باد شدید پیش‌بینی‌ می‌شود. دریای خزر در این‌ مدت‌ مواج‌ خواهد بود و در این‌ مناطق‌ دما به طور نسبی‌ کاهش‌ می‌یابد.

تا ظهر پنجشنبه‌ در شهرهای واقع‌ در دامنه‌های جنوبی‌ البرز افزایش‌ غلظت‌ آلاینده‌های جوی پیش‌بینی‌می‌شود.

طی‌ روزهای جمعه‌ و شنبه‌ در دامنه‌های جنوبی‌ البرز و روز شنبه‌ در شمال شرق‌ کشور وزش‌ باد شدید رخ خواهد داد که‌ در مناطق‌ مستعد با احتمال خیزش‌ گرد و خاک‌ خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید