لحظات نفس‌گیر بعد از هجوم نیرو‌های اسرائیل به بیمارستان الشفاء+ فیلم

کدخبر: ۶۱۰۲۲۵
اقتصانیوز: مدیرکل وزارت بهداشت غزه در رد ادعای اسرائیل مبنی بر وجود سلاح در مجتمع پزشکی الشفای غزه گفت: هیچ سلاحی در این بیمارستان کشف نشد.
لحظات نفس‌گیر بعد از هجوم نیرو‌های اسرائیل به بیمارستان الشفاء+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز، «منیر البرش»، مدیر کل وزارت بهداشت غزه، شامگاه امروز (چهارشنبه)، تاکید کرد که نیروهای اسرائیل بعد از ورود غیرقانونی به مجتمع پزشکی «الشفاء» در نوار غزه هیچ سلاحی در این مجتمع پیدا نکردند.

آخرین آمار قربانیان جنگ در غزه اعلام شد

شمار زیادی از نیروهای اسرائیل، بامداد امروز، با ادعای وجود تونل‌ها و تسلیحات نیروهای مقاومت زیر مجتمع پزشکی الشفاء به صورت غیرقانونی و ناگهانی وارد این مجتمع پزشکی شده بودند. خبرگزاری فرانسه ساعاتی پیش خبر داد که نیروهای اسرائیلی بیمارستان الشفاء را ترک کرده‌اند و در مجاورت این مجتمع پزشکی مستقر شده‌اند.

سربازان اسرائیل وارد بیمارستان شفا شدند!/ بازداشت بیماران در غزه+ تعداد اسیران

مدیرکل وزارت بهداشت غزه، بعد از خروج نیروهای اسرائیل از بیمارستان گفت: «اشغالگران مجتمع پزشکی الشفاء را تخریب و تجهیزاتی را که تنها در این مجتمع وجود داشت، از بین بردند».

منیر البرش، اضافه کرد: «نیروهای رژیم اشغالگر دو مهندس از کارکنان بیمارستان الشفاء را دستگیر کرده‌اند و تعداد زیادی از تانک‌های اسرائیلی در حال حاضر مقابل مجتمع پزشکی الشفاء مستقر هستند».

البرش، در پایان تاکید کرد: «نیروهای اسرائیلی هیچ تجهیزات یا سلاح نظامی در بیمارستان پیدا نکردند و ما اساسا اجازه استقرار تجهیزات نظامی در بیمارستان را نمی‌دهیم».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید